tromaktiko: Μας ρίχνουν στην απελπισία!

Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

Μας ρίχνουν στην απελπισία!



Ποιο χαράτσι...ρωτήστε σήμερα συνταξιούχους που πήγαν να πάρουν την σύνταξή τους, πόσα τους έκοψαν.

Εμένα μου έκοψαν 300€. Εγώ βοηθαω τον γιο μου και τον γαμπρό μου που είναι άνεργοι 2 χρόνια.
Τώρα μας ρίχνουν στη απελπισία οικογενειακώς.
Ποιος τους έδωσε αυτό το δικαίωμα; 300€ είναι 300 στραγάλια;
Θα φταίω εγώ όποιον πολιτικό που θα συναντήσω τυχαία στον δρόμο μου να τον ξεβρακώσω;
Ρε ΑΛΗΤΕΣ πολιτικοί, έτσι θα σώσετε-που να μη σώσετε-την Ελλάδα;
Βρε αλήτες πως εσείς πλουτίζετε χωρίς καν να ιδρώσετε κι εμείς που δουλέψαμε 40 χρόνια
για να πάρουμε μια σύνταξη, μας τα παίρνετε μαζί με την τσέπη;.
ΡΕ ΓΟΜΑΡΙΑ ΕΜΠΡΙΜΕ πως ζητάτε να σας πληρώσουμε και τα χαράτσια που κάθε τόσο σας
δίνουν ιδέες οι άλλοι μακάκες παπαγάλοι σας; Να σαπίσετε εσείς, οι σύμβουλοί σας και οι οικογένειές σας.
Να μη σώσετε κηφήνες και χαραμοφάηδες!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!