tromaktiko: Η κοροϊδία της κυβέρνησης για την απαλλαγή από το ειδικό τέλος ακινήτων με στοιχεία

Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

Η κοροϊδία της κυβέρνησης για την απαλλαγή από το ειδικό τέλος ακινήτων με στοιχεία



Ειμαι άνεργη και καλύπτω όλα τα κριτήρια επιλογής για να μην πληρώσω το ειδικό τέλος ακινήτων της ΔΕΗ. Παρολαυτά μου ήρθε η ΔΕΗ με το τέλος και το πλήρωσα. Κατόπιν πήγα στην εφορία στην οποία η προισταμένη μου είπε να κάνω μια αίτηση και να περιμένω εάν και εφόσον δικαιούμαι την απαλλαγή. Σε ερωτησή μου πότε θα λάβω απάντηση δεν ήξερε τίποτα να μου πει. Τηλεφώνησα στο αρμόδιο γραφείο στο υπουργείο Οικονομικών και μου είπαν ότι ορθώς δεν ήξερε η προισταμένη της ΔΟΥ να μου απαντήσει μιας και ΤΩΡΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ το προγραμμα για να αποσταλεί στις εφορίες και δεν ξέρουν πότε θα είναι έτοιμο. Εγώ και όλοι οι ανεργοι και όσοι ακόμα δικαιούνται το μειωμενο τέλος θα το πληρώνουν ξανά και ξανά μέχρις ότου είναι έτοιμο το πρόγραμμα, αποσταλεί στις εφορίες και μετα από κανένα εξάμηνο και εάν, βγάλουν καμμία άκρη θα μας πουν. ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΟΥΣ; Γιατι δε λενε στον κοσμο οτι θα το πληρωσουν ΟΛΟΙ, αλλα μας αφηνουν να ελπιζουμε; Γιατι δεν μας λενε οτι ηταν ενα τεχνασμα για να μη τους λιντζαρει ο κοσμος; Κάποια στιγμή θα ήθελα μια απάντηση από τους 300 γελοίους που βρίσκονται στη Βουλή και λένε αηδίες. Επίσης να μου πουν πως θα δώσω πίσω τα λεφτά που δανείστηκα για να πληρώσω το τέλος και που θα τα βρώ την επόμενη φορά.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!