tromaktiko: Καταγγελία για τον ΟΑΕΔ Γαλατσίου

Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

Καταγγελία για τον ΟΑΕΔ Γαλατσίου



Θέλω να καταγγείλω τον ΟΑΕΔ Γαλατσίου για την μη εξυπηρέτηση του κοινού και την...
ασχετοσύνη σε εργασιακά θεματα. Ύστερα απο 5 χρονια σχεδον υπαλληλος γραφειου σε εταιρεία λόγω δραστηριότητας του κύκλου εργασιών της εταιρειας μας έθεσαν κάποια ατομα σε διαθεσιμοτητα, ενα απο αυτά ήμουν και εγώ. Όταν τέθηκα σε διαθεσιμότητα απευθύνθηκα στον ΟΑΕΔ Γαλατσιου για να καταθέσω τα δικαιολογητικα προκειμενου να λαμβανω το 10% του ακαθαριστου μισθου μου όσο διαστημα είμαι σε διαθεσιμότητα. Θέλω να καταγγειλω τον ΟΑΕΔ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ για την ασχετοσύνη του γιατί μου εφερναν κώλυμα απο την πρωτη στιγμη ότι δεν ξερουν πως να το χειριστούν γιατί ηταν η πρώτη διαθεσιμοτητα που εκαναν! Αυτό εγινε με διαφορες δικαιολογιες απο την κα Ν. η οποια βαριόταν να ασχοληθει αλλά και να ενημερωθει για το πως επρεπε να χειριστει την περιπτωσή μου. Εδω και 1 μηνα δεν εχει ενημερωθει και συνεχως υποστηριζει οτι δεν εχει καποια εντολή για το πως θα χειριστεί το θέμα λέγοντας οτι δεν γνωριζει ποτε θα κατατεθούν τα χρηματα στην τραπεζα. Την εχω ενημερωσει οτι ο ΟΑΕΔ Αγ. Παρασκευης μεσα σε 25 ημερες απο την διαθεσιμοτητα εχει καταθεσει τα χρηματα σε συναδελφους μου αλλα αυτό την αφηνει παγερά αδιαφορη και συνεχιζει να μην με ενημερωνει και να μην προωθει το θεμα μου! Δεν ειναι δυνατόν μέσα στην τρελλα της κρισης και της ανεργιας που ζουμε, η συγκεκριμενη κυρια να βαριεται να ασχολήθει και να ενημερωθεί και να στερούμαι τα χρηματα που δικαιουμαι!

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!