tromaktiko: Απίστευτο μπάχαλο! Κακλαμάνης: Συμφωνήσαμε με Παπανδρέου και Σαμαρά να είμαι εγώ Πρωθυπουργός.. αλλά δεν θα είμαι!

Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

Απίστευτο μπάχαλο! Κακλαμάνης: Συμφωνήσαμε με Παπανδρέου και Σαμαρά να είμαι εγώ Πρωθυπουργός.. αλλά δεν θα είμαι!



Απίστευτα πράγματα απο τα δύο κόμματα που έφεραν την Ελλάδα στην καταστροφή. Μια υπόθεση που εξελίσσεται σε παρωδία με τελευταίο επεισόδιο αυτό του Απόστολου Κακλαμάνη. 
Πριν απο λίγο ο πρώην πρόεδρος της Βουλής βγήκε και δήλωσε οτι είχε τηλεφωνική επικοινωνία και με τον Παπανδρέου και με τον Σαμαρά και συμφωνήσανε να είναι Πρωθυπουργός...
αλλά τελικά δεν θα είναι!

Αν βγάλει κανείς νόημα να μας το πει και εμάς!
Οι τελευταίες διαρροές και αφού φαίνεται να μην αναλαμβάνει κανείς Πρωθυπουργός κάνουν λόγο για τον Ε. Βενιζέλο ή τον Φ. Πελτσάνικο!
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!