tromaktiko: Καταγγελία για ΤΑΞΙ. Πρόβλημα με την πρόσθεση...

Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Καταγγελία για ΤΑΞΙ. Πρόβλημα με την πρόσθεση...



Κυριακή βράδυ κατά τις 11:15 παίρω ταξι από τη στάση μετρό στα Κάτω Πατήσια και ζητάω να με πάει στην Πατησίων στο ύψος της Νικοπόλεως....
Μαζί μου είχα μια βαλίτσα. Εκτός του ότι ταξίμετρο δεν έβαλε γιατί η διαδρομή ήταν η ελάχιστη μόλις φτάνω μου λέει 5 ευρο!! Τον ρωτάω "μου κάνετε πλάκα;" και εκείνος με υφάκι γυρίζει και μου λέει "όχι... 3,20 ευρω είναι η ελάχιστη διαδρομή και 1,20 για την αποσκευή !!!!!"
Κι κάτω να τα βάλω αυτά σύνολο κάνουν 4,40. Εγω να εχω μείνει και εκείνος σχεδόν μου πέταξε 50 λεπτά μπήκε μέσα γρήγορα και έφυγε...
Απόδειξη δεν έδωσε και δεν πρόλαβα καν να του ζητήσω. Φυσικά πήρα αμέσως τον αριθμό της πινακίδας και είναι "ΤΑΒ:7567". Επιεικώς απαράδεκτη η συμπεριφορά. Όχι επειδή μας βλέπουν νέους να μας εκμεταλλεύονται κιόλας!!!

Αναγνώστης



 Εμείς το γιορτάζουμε με ΔΩΡΑ αξίας...http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/11/blog-post_6782.html
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!