Συγκεκριμένα:
Σύμφωνα με την καταγγελία της δανειολήπτριας, η Τράπεζα Alfa bank , της οποίας είναι πελάτης, αφού άσκησε όλα τα μέσα ψυχολογικής πίεσης, προς εκείνη, της πρότεινε ρύθμιση Οφειλών, " για το καλό της". Δυστυχώς τα πράγματα δεν κύλησαν "αθώα" για την καταναλώτρια-δανειολήπτρια, που βρέθηκε, να έχει υπογράψει μία νέα δανειακή σύμβαση ,με δυσμενέστερους όρους της πρώτης ,αφού της έγινε κεφαλαιοποίηση (τόκος-έξοδα) του χρέους της ,της πιστώθηκε το ποσό των 19.265,83 ΕΥΡΏ, τα οποία θα κληθεί να εξοφλήσει σε 180 μήνες και θα καταβάλλει συνολικά 54.980,84 Ευρώ. δηλαδή το κεφαλαιοποιημένο πιστωθέν ποσό που θα πληρώσει η άνεργος καταναλώτρια σε 15 χρόνια ,καλώς εχόντων των πραγμάτων, είναι ,το αστρονομικό ποσό των 35.715,01 Ευρώ επί πλέον.
Η τοποθέτηση επαυτών ,της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης είναι:
-΄Εκκληση προς την Πολιτεία, δια του Γενικού Γραμματέα Καταναλωτή , για την λήψη μέτρων κατά της παραπληροφόρησης μη σωστής ενημέρωσης, και βλάβης των συμφερόντων δανειοληπτών, από τις δανείστριες Τράπεζες, Αυστηρά διοικητικά πρόστιμα, σε περιπτώσεις διαπίστωσης τέτοιων πρακτικών ή μη σωστής ενημέρωσης,όπως οφείλουν να πράττουν..
-Δημόσια καταγγελία κατά της Τράπεζας, που με μη νόμιμα μέσα και εις γνώση της, οδηγεί τον δανειολήπτη σε "'διογκούμενη υπερχρέωση"
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, αφού επισημάνει το τραγικό λάθος της δανειολήπτριας,που υποχώρησε στην "πίεση" της Τράπεζας,που ενώ γνώριζε ότι βρίσκεται σε αδυναμία εξυπηρέτησης του χρέους της ,στην πιστώτρια Τράπεζα και ενώ στον ορίζοντα δεν προβλέπει βελτίωση του εισοδήματος της λόγω της οικονομικής ύφεσης της Χώρας και της αυξανόμενης ανεργίας, υπέγραψε μία νέα σύμβαση δανείου, χωρίς να διαβάσει τα αναγραφόμενα σαυτή, αλλά και ούτε 'έγκαιρα κατέφυγε για ενημέρωση και στήριξη σε εξουσιοδοτημένο από το Ν.3869?2010 Φορέα. Βεβαίως η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, θα συνδράμει την καταναλώτρια για την ένταξή της, στις ευνοϊκές διατάξεις του Νόμου, πιστεύοντας ότι ,παρά την ρητή διάταξη του Ν.3869?2010, "...χρέη που έχουν αναληφθεί το τελευταίο έτος δεν δικαιούνται να μπουν στην ένταξη "ρύθμιση " το Ειρηνοδικείο, θα κάνει δεκτή την αίτηση της δανειολήπτριας, της οποίας η μη ένταξή της "μεθοδεύτηκε" καθώς η δανειολήπτρια ουσίας ,δεν έκανε καμία ανάληψη,και για κανένα ποσό το τελευταίο έτος πριν αιτήσει την ένταξή της, αφού το χρέος ήταν Προσωπικό δάνειο, καθυστερημένων οφειλών παρελθόντος δανεισμού.
Τέλος, η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ,΄έπειτα από το παραπάνω διαπιστωμένο γεγονός, καλεί τους καταναλωτές σε άμεση επαγρύπνηση, ιδιαίτερα, όταν καλούνται από τις Τράπεζες ,σε ρύθμιση οφειλών, να συμβουλεύονται πάντα, τους εξουσιοδοτημένους από την Πολιτεία αρμόδιους Φορείς, ιδιαίτερα την ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, στα τηλέφωνα 2821092666 ,2821092306 .-
Η Πρόεδρος της ' Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη