tromaktiko: Απάντηση στον φαντάρο

Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

Απάντηση στον φαντάρο



Δεν εχω λογο να αμφισβητησω τιποτα απ'οσα ανεφερες γιατι κ γω ειμαι σιγουρος οτι θα τα βρω μπροστα μου. Εγω ειμαι ακομα φοιτητης κ εχω παρει αναβολη για το στρατο, αλλα διαβαζοντας αυτα που εγραψες ξερω οτι θα τα αντιμετωπισω κ γω. Απλως θεωρω οτι ισως να εκανες ενα λαθος με το να παραιτηθεις απο τη δουλεια σου για να πας στο στρατο. Κ φυσικα δεν εννοω οτι εκανες λαθος να υπηρετησεις την πατριδα. Εννοώ οτι απ'οσα εχω διαβασει κ μαθει απο τη σχολη μου (νομική) ο εργοδοτης ειναι υποχρεωμένος να σε περιμενει μεχρις οτου τελειωσεις τη στρατιωτικη σου θητεια κ να μη σε απολυσει λογω αυτου του γεγονοτος, οπως επισης ουτε κ συ εισαι υποχρεωμενος να παραιτηθεις. Αν εχω κανει λαθος σε κατι απο οσα ανεφερα θα ηθελα πραγματικα ο ιδιος ο φανταρος ή καποιος αλλος γνωστης του αντικειμενου να εδινε μια απάντηση, γιατι δεν ειναι μονο προσωπικο το θεμα αυτο αλλα κ κοινωνικο.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!