tromaktiko: Εξαγριωμένος Αηδιασμένος Κουρασμένος

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Εξαγριωμένος Αηδιασμένος Κουρασμένος



Για κακή μου τύχη !!!! χρειάστηκα να επισκεφτώ γιατρό του ΙΚΑ Δεν είχα πάει όλο το χρόνο ούτε μια φορά. (Ιδρυμα Κοινωνικής Αγανάκτησης)Πήρα στα χέρια μου το βιβλιάριο και ξεκίνησα ( ευτυχώς είναι κοντά.....) Στην πόρτα της εισόδου είδα αυτό που βλέπετε κζι εσείς στις φωτογραφίες!!! Τηλεφώνησα μου απάντησε ένας κύριος. Μου ζήτησε το όνομα κ το ταμείο μου... Τα έδωσα κ η απάντηση που εισέπραξα ήταν ότι μπορεί να με δει την Τετάρτη !!! Κύριε η Ιγμορίτιδα δεν μου έκλεισε ραντεβού από μόνη της με επισκέφτηκε !!! Ταλαιπωρία ταλαιπωρία κ ένα γιατρό δεν έχουμε !!!
Μόνο με ραντεβού ποια μπορείς να αρρωστήσεις !!!
Τα συμπεράσματα δικά σας !!! Για το που πάει αυτη η χώρα !!!!

 Αναγνώστης

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!