φιλοσοφικό ερώτημα, αλλά αντιμετωπίζεται ως μία προοπτική, που καθόλου δεν απέχει από το να γίνει πράξη.
“Όταν ο επικεφαλής οικονομολόγος της Novo Nordisk συναντήθηκε με συναδέλφους του, από τον τομέα του μάρκετινγκ, την προηγούμενη Παρασκευή, η συζήτηση δεν περιστράφηκε στις συνηθισμένες κουβέντες περί πωλήσεων και επιδόσεων. Ο Γιέσπερ Μπράντγκαρντ ρώτησε ένα απλό, εκτεταμένο όμως, ερώτημα: πώς θα μπορούσε μία εταιρεία να καθορίσει τιμή ενός πιλοτικού, νέου προϊόντος ινσουλίνης, εάν το ευρώ καταρρεύσει;”, αναφέρει το Reuters.
“Είναι δύσκολο να φτιάξουμε εμπεριστατωμένα σχέδια, αλλά πρέπει να σκεφτούμε πώς η στρατηγική μας στις τιμές θα διαμορφωθεί, εάν έχουμε μία ξαφνική κατάρρευση του ευρώ”, δήλωσε ο Μπράντγκαρντ στο Reuters. “Πως θα αποφύγουμε να πέσουμε στην παγίδα; Αυτή είναι η πρώτη φορά που ρωτάω κάτι τέτοιο. Είναι ένα θέμα που βρίσκεται, με αυξητικούς ρυθμούς, στο ραντάρ”, συμπλήρωσε.