tromaktiko: Σχετικά με: "Για τα λεγόμενα Τράγκα"

Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Σχετικά με: "Για τα λεγόμενα Τράγκα"



Φιλε μου ο Τραγκας καλα κανει κ τα "χωνει" στη Μερκελ, γιατι κ αυτη φερει μεγαλη ευθυνη για ο,τι συμβαινει στην Ελλαδα.

Σχετικα με το οτι βριζει γενικα τους Γερμανους (αν το κανει που δεν νομιζω) κ εγω σε αυτο δεν συμφωνω, γιατι δεν νομιζω οτι ο καθε Γερμανος θα πρεπει απο δω κ περα να αντιμετωπιζεται λες κ ειναι ο εχθρος. Οσο αφορα το "Τι φταιει η Μερκελ για το τι εκανε ο Χιτλερ;", ενταξει δεν ξερω αν η Μερκελ ηταν θυμα τοτε του Ναζισμου, παντως μοιαζει λιγο η οικονομικη "εξουσια" της με αυτον που δολοφονησε εκατομμυρια ανθρωπους κ ειχε το μεγαλο ονειρο ολη η Ευρωπη να του ανηκει. Κ επισης η Μερκελ πριν κατι μηνες ειχε κανει δημοσια δηλωση στα γερμανικα ΜΜΕ, οτι "Οι Ελληνες θα πρεπει να εχουν λιγοτερες διακοπες κ να εργαζονται περισσοτερο", ασχετα αν τα πηρε πισω μετα απο κατι μερες. Αυτο φιλε μου αν εσυ το ακουγες απο στομα του Πρωθυπουργου της Ελλαδας για π.χ το Γαλλικο λαο(λεμε τωρα) δεν θα εβγαζες το συμπερασμα οτι ΟΛΟΙ οι Γαλλοι δεν εργαζονται παρα μονο καθονται? Τι θα σκεφτοσουν?
Να σου πω κ μια αλλη οψη του νομισματος. Εχω εναν συγγνενη μου που εργαζεται σε μια μεγαλη βιομηχανικη κατασκευαστρια εταιρια κ μου ειπε οτι στο χωρο εργασιας του, μερικοι συναδελφοι του Γερμανοι, του ελεγαν διαφορα, οτι "εσεις δεν δουλευετε πολυ, μονο διακοπες κανετε", οτι "ειστε χρεωμενοι Ελληνες κ πρεπει να πληρωσετε" κ κατι αλλα που σκεφτεσαι αν οι ανθρωποι αυτοι (οι συγκεκριμενοι) εχουν μυαλο κ καταλαβαινουν τι γινεται πραγματικα. Κ ενταξει τα γερμανικα ΜΜΕ εχουν κανει τοση πλυση εγκεφαλου σε καποιους Γερμανους με κατι πρωτοσελιδα εφημεριδων κ περιοδικων, που ετσι εχει καλλιεργηθει ενα επικινδυνο κλιμα αντιπαθειας απεναντι στην Ελλαδα. Δεν λεω οτι ΟΛΟΙ οι Γερμανοι επεσαν στην παγιδα καποιων γερμανικων εφημεριδων κ ξεστομιζουν διαφορα, οχι, υπαρχουν κ αρκετοι Γερμανοι που μας σεβονται κ ξερουν τι γινεται. Θελω να πιστευω πως ο Τραγκας ειναι σωστος στην κριτικη του κ στοχευει μονο τα ατομα που πραγματικα ευθυνονται για ολη αυτη τη κατασταση. Αλλωστε αγαπητε μου δεν ειναι στοιχειο του Ελληνα να μισει κ να αντιπαθει αλλους ευρωπαικους λαους επειδη οι Κυβερνησεις τους μας εχουν βαλει στο ματι κ γενικοτερα κανουν κουμαντο στην ΕΕ κ γενικα στην Ευρωπη.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!