tromaktiko: Δεν ξέρω και εγώ τι θα γίνει...

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Δεν ξέρω και εγώ τι θα γίνει...



Είμαι 26 χρονών. Μένω σε επαρχιακή πόλη, έχοντας σπουδάσει ένα αντικείμενο που προφανώς δεν έχει επαγγελματική αποκατάσταση. Δουλεύω σαν σερβιτόρος, τι άλλο, σε ένα από τα κεντρικά μπαρ της πόλης μου. Η αδερφή μου εργάζεται σαν βοηθός φαρμακοποιού εδώ και 5 χρόνια με μισθό 500 ευρώ τον μήνα.528 για την ακρίβεια. Η μητέρα μου εργάζεται γραμματέας σε κατάστημα με ιατρικά είδη 745 ευρώ με σχεδόν καθημερινές υπερωρίες. Ο πατέρας μου διατηρεί κατάστημα 32 έτη στο κέντρο της πόλης και φυσικά είχε πληρώσει συνάφεια 6ετιας επί κυβερνήσεως Κωνσταντίνου Σημίτη. Το μαγαζί πλέον παει κατά διαόλου. Σήμερα μας έκοψαν το ρεύμα και τον είδα να κλαίει. Αν πάθει κάτι θα είμαι ο πρώτος που θα σας χτυπήσει. Βουλευταδες και κυράδες της πόλης μου.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!