tromaktiko: Σχετικά με το ταμείο ανεργίας του ΟΑΕΕ

Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

Σχετικά με το ταμείο ανεργίας του ΟΑΕΕ



Μεχρι τον Μαιο ειχα ενα καταστημα το οποιο εκλεισα. Απο τοτε ειμαι ανεργη. Λογω οφειλών εχω μπει στη ρυθμιση του ΟΑΕΕ.
Καθε δίμηνο δινω επιπλεον 10 ευρω "υπερ του ταμειου αλληλεγγύης" το οποιο μπηκε σε εφαρμογη απο 1/1/2011. Επειδή ειχα την ιδια απορια με τον φιλο απο εδω... (Το ταμείο για τους άνεργους του ΟΑΕΕ δεν υπάρχει)
μπηκα στον κοπο να τηλεφωνησω στον ΟΑΕΕ και να ενημερωθω. Μου ειπανε οτι ακομη δεν εχει φτασει η εγκύκλιος ωστε να γνωριζουμε ποιοι το δικαιουνται και πως το παίρνουν. Ωστόσο με ενημερωσαν οτι το ποσο των 10 ευρω θα το δινω για το διαστημα 1/1/2011-31/5/2011 που ειχα ανοιχτο το μαγαζι και για το οποιο εχω οφειλές. Σε αυτο το διαστημα υπαρχουν 3 διμηνα. (Ιαν.-Φεβρ, Μαρτιο-Απριλιο, Μαιο-Ιουνιο) και εγω παρολο που ειναι η τεταρτη δοση που δινω και έπρεπε λογικα να μην δωσω ξανα τα 10 ευρω, παρατηρω οτι τα πληρωνω και παλι! Τώρα, επειδη μου ηρθε (οπως σε ολους) το τελος επιτηδευματία που μου ηρθε (και δεν θα πληρωσω γιατι δεν εχω) νομιζω πως πρεπει να παω να εξομολογηθω και να πω! "Σ υγχωρεσε με Θεε μου που ειχα μαγαζι! Μεγα αμαρτημα, δεν το ξανακανω!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!