Οσες ενδιαφέρονται για τις νέες σειρές ρούχων θα πρέπει να κάνουν υπομονή μέχρι τις 25 Ιανουαρίου, όταν και θα κυκλοφορήσουν αρχικά μέσω Διαδικτύου και ίσως και στα καταστήματα του διάσημου σχεδιαστή ανά τον κόσμο.
Ο Λάγκερφελντ αποφάσισε να σταματήσει για λίγο τη συνεργασία του με τους υπόλοιπους οίκους μόδας για να κάνει κάτι δικό του, προσιτό στον περισσότερο κόσμο και συνάμα ποιοτικό.
Η πρώτη συλλογή θα ονομάζεται «Karl» και είναι η πιο οικονομική. Οι τιμές θα ξεκινούν από τα εξήντα ευρώ και θα φτάνουν μέχρι τα τριακόσια, ενώ η δεύτερη συλλογή, που θα ονομάζεται «Karl Lagerfeld Paris», θα είναι πιο… τσιμπημένη με κόστος από τριακόσια έως δυόμισι χιλιάδες ευρώ.
Η συλλογή «Karl» θα περιλαμβάνει γάντια, εντυπωσιακά τζιν, μπλούζες χωρίς γιακά, φορέματα για κάθε περίσταση και άλλα αξεσουάρ. Το πλέον σημαντικό είναι πως η συγκεκριμένη κολεξιόν φέρνει φαρδιά πλατιά την υπογραφή Λάγκερφελντ, καθώς δεν συμμετέχει καμία άλλη εταιρεία στην παραγωγή της. Αντίθετα, η «Karl Lagerfeld Paris» θα είναι σε συνεργασία με την ιταλική Itteirre SpA και αναμένεται να διανεμηθεί διαδικτυακά αλλά και στα εμπορικά καταστήματα.
Οι αγορές μέσω Internet κερδίζουν σημαντικό έδαφος στην παγκόσμια αγορά ρούχων, γι’ αυτό και οι δύο συλλογές θα πωληθούν αποκλειστικά μέσω της ιστοσελίδας www.net-a-porter.com. Στις 25 Ιανουαρίου θα γίνουν διαθέσιμα περισσότερα από εκατό διαφορετικά κομμάτια της συλλογής «Karl» και από τις 28 Φεβρουαρίου θα μπορεί κάποιος να τα προμηθευτεί μέσω του www.karllagerfeld.com.. Η δεύτερη συλλογή θα παρουσιαστεί επίσης στις 25 Ιανουαρίου αλλά θα διατεθεί προς πώληση έπειτα από λίγους μήνες.
Ανάλογα με την ανταπόκριση του κοινού, είναι πιθανόν να δούμε τις κολεξιόν στα καταστήματα Lagerfeld. «Ηθελα να σχεδιάσω μια προσιτή σειρά ρούχων που να αρέσει στον κόσμο και να θέλει να τη φορέσει. Σκεφτόμουν να το κάνω εδώ και καιρό, αλλά οι συνεργάτες μου ήθελαν να ακολουθήσουμε πολιτική οίκων όπως των Chanel και Fendi, χωρίς να υπολογίζουν τι χρειάζεται για να το κάνεις αυτό. Αισθάνομαι πως τώρα κάνουμε αυτό που πρέπει. Το κάνουμε με τρόπο ασυνήθιστο αλλά σωστό» δήλωσε με περηφάνια ο εκκεντρικός σχεδιαστής.
Ο πολυτάλαντος Γερμανός
Για τον Λάγκερφελντ αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που σχεδιάζει σειρά οικονομικών ρούχων, αλλά είναι η πρώτη φορά που το κάνει μόνος του και χωρίς τη μεσολάβηση κάποιας άλλης εταιρείας. Πριν από λίγους μήνες, συνεργάστηκε με τα καταστήματα Macy’s για την προώθηση συλλογής ρούχων σε χρώμα άσπρο - μαύρο και με ιδιαίτερα προσιτές τιμές.
Αυτή ήταν η τελευταία συνεργασία του με πολυκατάστημα και η αμέσως προηγούμενη ήταν το 2004, όταν είχε ετοιμάσει σειρά ρούχων για τα καταστήματα H&M. Το τελευταίο διάστημα ο Γερμανός σχεδιαστής μοιάζει να τρέχει και να μη… φτάνει, αφού ασχολείται με πολλά πρότζεκτ ταυτόχρονα. Πολλοί έκριναν αρνητικά τις συνεργασίες του με τόσες εταιρείες, αλλά εκείνος απαντά με χιούμορ «είμαι μια κινητή ετικέτα, δεν είμαι; Το όνομά μου έπρεπε να είναι Λέιμπελφελντ (Labelfeld) και όχι Λάγκερφελντ (Lagerfeld)» κάνοντας ένα λογοπαίγνιο με τη λέξη ετικέτα (label).
Αν και έχει την επιμέλεια των οίκων Chanel και Fendi και παράλληλα ασχολείται με τη σκηνοθεσία και τη φωτογραφία, κατάφερε και βρήκε χρόνο για να σχεδιάσει τις δύο νέες σειρές ρούχων. Ο 78χρονος σήμερα Λάγκερφελντ είναι από τα «βαριά» χαρτιά της βιομηχανίας της μόδας και η δουλειά του είναι σεβαστή από όλους τους ανταγωνιστές του.
Ξεκίνησε δουλεύοντας για τον οίκο Chanel, στη συνέχεια στον οίκο Fendi και στην πορεία ανακάλυψε την αγάπη του για τη φωτογραφία. Εχει κάνει πολλά ημερολόγια, όπως το περσινό της Pirelli με τη συμμετοχή της καλλονής Λάρα Στόουν και της ηθοποιού Τζούλιαν Μουρ.
Εμείς το γιορτάζουμε με ΔΩΡΑ αξίας...http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/11/blog-post_6782.html