tromaktiko: Παπαδήμος: Πείτε μου το σχέδιο να σας πω αν δέχομαι

Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

Παπαδήμος: Πείτε μου το σχέδιο να σας πω αν δέχομαι



Οι πολιτικές εξελίξεις μπορεί να είναι ραγδαίες όλες αυτές τις ημέρες, ωστόσο, εκτός από την τηλεφωνική επικοινωνία Παπανδρέου – Σαμαρά λίγο πριν τις 3 το μεσημέρι, σήμερα τα γεγονότα είναι λιγότερο καταιγιστικά.Όπως λένε, υπάρχει ένα μούδιασμα και στα δυο επιτελεία, κι αυτό γιατί μπορεί να έχουν καταλήξει στο πρόσωπο, αλλά το πρόσωπο – δηλαδή ο κ. Λουκάς Παπαδήμος – δεν έχει πατήσει ακόμα σε ελληνικό έδαφος.
Οι πληροφορίες λένε ότι ο κ. Παπαδήμος ξεκίνησε το ταξίδι της επιστροφής στην Ελλάδα από τη Βοστόνη την Κυριακή. Διανυκτέρευσε στην Φρανκφούρτη και αυτή την ώρα είναι εν πτήση για την Αθήνα.
Οι πρωτόγνωρες πολιτικές εξελίξεις με την μορφή που έχουν πάρει και τα παζάρια που γίνονται στο παρασκήνιο, φέρονται να έχουν ενοχλήσει τον κ. Παπαδήμο, ο οποίος δεν θα ήθελε σε καμία περίπτωση όπως λένε άνθρωποι που τον γνωρίζουν να πάρει μέρος σε μικροπολιτικά παιχνίδια.
Και με την στάση του είναι σα να λέει στους δυο ηγέτες που βρήκαν τη συναίνεση και ψάχνουν τον ενσαρκωτή της : Πείτε μου τι θέλετε από εμένα. Ανοίξτε τα χαρτιά σας στο τραπέζι, αλλά την τελευταία λέξη θα την πω εγώ...
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!