tromaktiko: Για την τεράστια πίεση ΕΕ στη νέα κυβέρνηση και πολλά άλλα

Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

Για την τεράστια πίεση ΕΕ στη νέα κυβέρνηση και πολλά άλλα



Έχω την δυνατότητα να σας διαβάζω αλλά και να γράφω επειδή ακόμη ίσα που εξέχει λίγο η μύτη μου, από τα σκατά που μας πλημμύρισαν, και μπορώ να ανασάνω έστω με δυσκολία.
Καθάρματα του κερατά όλοι, προδότες ελεεινοί, προσπαθείτε καθημερινά να μας αποπροσανατολίζετε με διάφορα τεχνάσματα. Από αύριο ελληνικέ λαέ αναλαμβάνω εγώ πρωθυπουργός της χώρας γιατί έτσι γουστάρω. Δεν χρειάζεται να με γνωρίζετε η να παρουσιάσω κάποιο πλάνο/πρόγραμμα, έτσι κι αλλιώς κάποιος άγνωστος θα αναλάβει με την ίδια λαϊκή εντολή που έχω κι εγώ. Ρε χεσμένο έχουμε το όνομα, χεσμένη έχουμε και την Ευρώπη στο φινάλε, μας καταντήσατε κάτι που δεν αξίζουμε, κάτι που δεν μας παει. Είμαστε καταδικασμένοι αδέρφια Έλληνες, επανάσταση τώρα. Αντέχω να πεθάνω από την πείνα, ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΝΑ ΜΕ ΠΕΘΑΝΕΤΕ ΣΑΝ ΖΗΤΙΑΝΟ. Ματώνει όλος ο ελληνικός λαός για συμφέροντα ξένα, πουλημενα τομάρια, άχρηστοι βρωμιάρηδες που πνίξατε τον ελληνικό λαό στην μπόχα σας. Σας εύχομαι ολόψυχα τα σέβη μου για ότι αποφασίσατε για εμάς, χωρίς εμάς, όμως ετοιμαστείτε για την επανάσταση, πλέον δεν αρκούν οι παραιτήσεις σας, πλέον δεν αρκούν να επιστρέψετε ότι φάγατε, τόσους μήνες μαγειρεύετε μόνο τα γεγονότα εις βάρος του ελληνικού λαού.... η λύτρωση του πλέον είναι να σας δει και τους 300 στην κρεμάλα.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!