tromaktiko: Σχετικά με: Ντροπή για τους εκβιασμούς των τραπεζών

Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

Σχετικά με: Ντροπή για τους εκβιασμούς των τραπεζών



Εγώ πήγα στην Marfin να ζητήσω δάνειο 20.000 ευρώ για επισκευή σπιτιού. Προσκόμισα ότι δικαιολογητικό μου ζήτησαν...(αφορά: Ντροπή για τους εκβιασμούς των τραπεζών) (εκκαθαριστικό εφορίας, βεβαιώσεις αποδοχών, βεβαίωση στεγαστικού δανείου, συμβόλαιο σπιτιού, τιτλο κτηματολογίου κλπ) και την επόμενη μέρα με ειδοποιήσαν να περάσω από την τράπεζα γιατί λέει προέκυψαν κάποια στοιχεία περίεργα κατα τον έλεγχο των δικαιολογητικών μου. Πηγαίνω από την τράπεζα και μου λένε ότι έχω στην κατοχή μου κάποιες πιστωτικές κάρτες από άλλες τράπεζες, που άν μεταφέρω το υπόλοιπο τους σε αυτούς, τότε κάτι μπορεί να γίνει με το δάνειο που ζήτησα. Όταν αρνήθηκα, και είπα στην υπάλληλο ότι εκβιασμούς δεν σηκώνω - αν δεν θέλουν να μην μου δόσουν το δάνειο, σηκώθηκε άλλος υπάλληλος και μου είπε ότι δεν κατάλαβα, αλλά ότι φαίνεται να χρωστάω ήδη στις πιστωτικές αυτές 35.000 ευρώ και πως θα μου δόσουν δάνειο άλλες 20.000 ευρώ. Τον ρωτάω από που προκύπτει ότι χρωστάω 35.000 αφού από όσο γνωρίζω εγώ (και ξέρω παρα πολύ καλά τι μου γίνεται) είναι ζήτημα αν χρωστάω 3.500-3.800 ευρώ. Μου απάντησε λοιπόν με στόμφο ότι δεν έχει σημασία τι λέω εγώ αλλά τι λέει αυτός και ότι αν αθροίσουμε όλα τα πιστωτικά όρια των καρτών κάνουν 35.000 ευρώ. ΑΠΟΡΙΑ: Εγώ χρωσταω στην τράπεζα το ποσόν που έχω ξοδεψει ή το πιστωτικό όριο της κάρτας;

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!