Το έργο που χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα «Θησέας» αλλά και ίδιους πόρους, γίνεται σε δημοτική έκταση 159 στρεμμάτων με το μήκος του κεντρικού αεροδιαδρόμου να φτάνει στα 700 μέτρα και το πλάτος στα 20 μέτρα.
Από τη μελέτη προβλέπεται και η κατασκευή παράπλευρων αεροδιαδρόμων αριστερά και δεξιά πλάτους 20 μέτρων ο καθένας. Το κτίριο του πύργου ελέγχου θα είναι βιοκλιματικό με «πράσινο δώμα», θερμοκηπιακό χώρο στο νότο και συστήματα σκίασης.
Όπως επισήμανε ο Δήμαρχος κ. Κώστας Παπαλός αυτή την περίοδο βρίσκονται σε εξέλιξη εργασίες όπως είναι η διαμόρφωση του κεντρικού αεροδιάδρομου και του περιβάλλοντος χώρου, καθώς επίσης και η κατασκευή του αποχετευτικού δικτύου.
Μετά την παραλαβή της αρχιτεκτονικής μελέτης των κτιριακών, απομένει να εκδοθούν η απόφαση για το τοπικό ρυμοτομικό με ειδικούς όρους δόμησης, η οικοδομική άδεια και τα τεύχη δημοπράτησης.
Να σημειωθεί ότι η μελέτη παραλήφθηκε αφού οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης εξέφρασαν έντονες επιφυλάξεις για την χρησιμότητα και αποδοτικότητα του έργου που το θεώρησαν λίγο - πολύ ουτοπία για το νομό Καρδίτσας.
Στα θετικά είναι ότι το αεροδρόμιο βρίσκεται δίπλα στον υπό κατασκευή Αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας (Ε65) και σε πρώτη φάση θα χρησιμοποιηθεί για την προσγείωση - απογείωση μικρών αεροσκαφών από αερολέσχες ή κρατικές Υπηρεσίες για ανάγκες πυρόσβεσης και πυροπροστασίας.
Ενώ, ήδη με την ολοκλήρωση των έργων και την έναρξη της κανονικής λειτουργίας του αεροδρομίου, στον διάδρομο που διαθέτει μπορούν να προσγειώνονται C 130 και ελικοφόρα.
newpost.gr