πως ίσως χρειαστεί να απομειώσει την αξία της συμμετοχής της σε κάποια οδικά έργα στην Ελλάδα.
Τα προ φόρων κέρδη τρίτου τριμήνου της Hochtief υπερδιπλασιάστηκαν στα 333 εκατ. ευρώ, διαμορφώθηκαν όμως κάτω από τις εκτιμήσεις της αγοράς για κέρδη της τάξης των 340 εκατ. ευρώ.
"Η οικονομική κρίση στην Ελλάδα και η μαζική και επίμονη άρνηση πληρωμής των διοδίων προκάλεσε μεγάλη υστέρηση στην ενίσχυση των εσόδων για τα έργα Μαλιακός-Κλειδί και Ελευσίνα-Πάτρα-Τσακώνα", σχολίασε η Hochtief
H Hochtief συμμετέχει σε κοινοπραξία με άλλες ελληνικές και ξένες εταιρίες στην κατασκευή τηςΟλυμπίας Οδού και στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου.
Πρόκειται για δύο από τα τέσσερα μεγάλα οδικά έργα παραχώρησης στη χώρα, η κατασκευή των οποίων έχει παγώσει καθώς οι τράπεζες ανέστειλαν τη χρηματοδότησή τους εξαιτίας της οικονομικής κρίσης και του αυξανόμενου αριθμού των ατόμων που δεν πληρώνουν διόδια.
H εταιρία είπε ότι η κοινοπραξία που κατασκευάζει τους δύο αυτοκινητοδρόμους βρίσκεται σε συζητήσεις με τις ελληνικές αρχές, προκειμένου να βρεθεί μια μακροπρόθεσμη λύση.
Εμείς το γιορτάζουμε με ΔΩΡΑ αξίας...http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/11/blog-post_6782.html