tromaktiko: Καταγγελία για Δημοτική Αστυνομία Αθηνών

Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

Καταγγελία για Δημοτική Αστυνομία Αθηνών



Θα ήθελα να ενημερώσω τους πολίτες του δήμου Αθηνών να μην έχουν εμπιστοσύνη στα όργανα της δημοτικής αστυνομίας γιατί άλλα λένε και άλλα κάνουν.
Συγκεκριμένα είχα πάει να πάρω την κοπέλα μου από την δουλειά και επειδή έφτασα νωρίτερα κατά ένα τέταρτο είπα να πάρω μια εφημερίδα από το περίπτερο και να κάτσω μέσα στο αμάξι με alarm μέχρι να σχολάσει. Έτσι και έγινε. Αγόρασα την εφημερίδα και ένα μπουκάλι νερό. Δεν προλαβαίνω να γυρίσω την πλάτη μου και βλέπω δύο όργανα της δημοτικής αστυνομίας να τοποθετούν την κλήση στο αμάξι μου. Τους λέω ότι πήγα να αγοράσω τα παραπάνω προϊόντα που σας ανέφερα και ότι δεν έκανα πάνω από ένα λεπτό και μου λένε εντάξει έχετε δίκιο. Απλά επειδή αφήνουν πολύ τα αμάξια τους με alarm και φεύγουν για μια και δύο ώρες δεν δίνουν πολύ σημασία στα alarm. Με διαβεβαίωσαν μάλιστα ότι θα δώσουν τον αριθμό κυκλοφορίας μου στα γραφεία για να σβηστεί η κλήση αλλά να κάνω μια γραπτή ένσταση όπως και έγινε. Σήμερα κάλεσα στα γραφεία της Δημοτικής Αστυνομίας για να με ενημερώσουν για την απάντηση της ένστασης και η απάντηση ήταν αρνητική. Για αυτό μπέσα σε προσωρινούς δημόσιους – δημοτικούς υπαλλήλους μην έχετε. Και μετά απορούν γιατί χαιρόμαστε οι ιδιωτικοί όταν απολύουν άτομα από το δημόσιο. Καλή συνέχεια...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!