tromaktiko: Διαμαρτυρία για την απόφαση του συμβουλίου καθηγητών στο τμήμα διοίκησης στο ΤΕΙ Πειραιά

Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

Διαμαρτυρία για την απόφαση του συμβουλίου καθηγητών στο τμήμα διοίκησης στο ΤΕΙ Πειραιά



Ειμαι φοιτητης στο ΤΕΙ Πειραια στο τμημα διοικησης. Το συμβουλιο καθηγητων αποφασισε ξαφνικα να φτιαξει νεο προγραμμα σπουδων. Και αντι αυτο να ισχυσει για τους νεους φοιτητες που θα μπουν στη σχολη μας..μας ανακοινωσαν οτι θα ισχυσει για ολους τους φοιτητες που ειναι ενεργοι. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα να εχω δωσει γυρω στα 20 μαθηματα που πλεον δε μου αναγνωριζουν..οχι μονο σε μενα αλλα και σε ολους τους φοιτητες καθως και να μας προσθετουν και αλλα. Και ερχομαι να ρωτησω τι μας θελουν αιωνιους φοιτητες? Αυτη τη στιγμη αυτο που εκαναν μου βαζει 3-4 εξαμηνα. Ρωτουν την οικογενεια μου αν εχει χρηματα για να πληρωνει ενοικια? Ειμαστε ολοι πολυ απογοητευμενοι και αδικημενοι!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!