Οι Έλληνες στρέφονται όλο και περισσότερο στην επικοινωνία μέσω διαδικτύου, με τη βοήθεια του Skype ή των δικτύων κοινωνικής δικτύωσης, όπως Facebook και Twitter.
Όπως έγινε γνωστό, το 61% προτίθεται να μειώσει περαιτέρω τα έξοδα κινητής τηλεφωνίας, το 52% τα έξοδα σταθερής τηλεφωνίας και το 53% τα έξοδα πρόσβασης στο ίντερνετ από το κινητό.
Η χρήση ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσηςαυξάνονται ολοένα και περισσότερο, αφού το 87% των ερωτηθέντων μπαίνει τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα στο Facebook ή στο Twitter, ενώ οι μικρότερες ηλικίες επιλέγουν να επικοινωνήσουν κατά βάση μέσω αυτών των ιστοσελίδων, αντί να στείλουν SMS.
Σε αυτό προφανώς συμβάλλει το γεγονός ότι αρκετοί Έλληνες δηλώνουν δυσαρεστημένοι από την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας που έχουν, ενώ ελάχιστοι διατηρούν την ίδια εταιρεία μετά το πέρας του συμβολαίου τους, έχοντας ως βασικό γνώμονα το κόστος.
Επιπλέον, το 19% δήλωσε ότι ο λογαριασμός τους περιέχει χρεώσεις που δεν κατανοούν, και το 17% ότι οι χρεώσεις είναι λανθασμένες. Το 50% δήλωσε ότι αντιμετωπίζει μεγάλα προβλήματα κατά τη σύνδεσή του στο ίντερνετ μέσω κινητού.
Τέλος, η έρευνα αποκάλυψε ότι έχει αυξηθεί σημαντικά η παρακολούθηση και το download βίντεο και μουσικής από το διαδίκτυο, ενώ το 46% δήλωσε ότι παρακολουθεί καθημερινά βίντεο μέσω YouTube.
nooz.gr