tromaktiko: Άλλα μαγαζιά παρακαλάνε για πωλήσεις αλλά το Electroworld φαίνεται να μη τους καίγεται καρφάκι

Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Άλλα μαγαζιά παρακαλάνε για πωλήσεις αλλά το Electroworld φαίνεται να μη τους καίγεται καρφάκι



Στις 26/9 έκανα μια παραγγελία Τηλεόρασης από το Eletroworld μέσου του site τους που βρήκα στο skroutz. Αρχικά το site έλεγε ότι...
η τηλεόραση αυτή ήταν παραδοτέα κατόπιν παραγγελίας πράγμα που αφού τους κάλεσα μου είπαν ότι δε θα είναι μέσα στις επόμενες 7 μέρες αλλά στις επόμενες 14 μέρες και το αποδέχτηκα αφού με διαβεβαίωσαν ότι θα τη λάβω τότε. Μάλιστα μου είπαν ότι συνήθως έχουν 1-3 παράδοση στα προϊόντα τους και το θεώρησα πολύ επαγγελματικό ότι βάζουν τέτοιους στόχους! Σκέφτηκα για μια στιγμή τη παροχή υπηρεσιών του εξωτερικού που ο σεβασμός και η ικανοποίηση του πελάτη είναι πάντα πρωταρχικός στόχος. Έβαλα τα στοιχεία μου και τη παρήγγειλα. Μετά από 14 μέρες τους κάλεσα εγώ (σιγά μη νοιαστεί κανείς να με ειδοποιήσει..προς θεού τηλεόραση αγόραζα των 1000 ευρω, δεν πήγα βόλτα το παιδί τους για να ανησυχήσουν..) τους ρώτησα τι έγινε. μου είπαν ότι η Philips τους έδωσε νέα ημερομηνία μετά από μια εβδομάδα..για 20 περίπου Οκτωβρίου. Αναμονή λοιπόν. Από τις 20 το μετέφεραν για τις 27/10...μετά για 4/11...10...17 και γενικώς οι απαντήσεις τους ήταν πάντα ότι δε φταίνε αυτοί αλλά ο προμηθευτής! σίγουρα τους λες αλλά και εσείς έχετε μερίδιο ευθύνης καθώς εσείς εμπορεύεστε αυτό το προϊόν προς εμένα και θα πρέπει να ελέγχετε κάθε παραγγελία να τηρεί κάποιες προδιαγραφές μέσα στις οποίες να λέτε ότι ο πελάτης θα μείνει ικανοποιημένος. Τόσο καιρό ακούω ότι η Philips φταίει που εγώ δεν έχω τηλεόραση και η Electroworld είναι Παναγία..με λίγα λόγια ή εγώ είμαι ο μ...ας της υπόθεσης ή η Philips ασόβαρη εταιρία. Σε κάθε περίπτωση, το Electroworld θεωρεί ότι το καθήκον του είναι να ενημερώνει, δε θεωρεί ότι είναι η βιτρίνα της συναλλαγής προς εμένα και κάθε καταναλωτή αλλά προτιμά να κρύβεται πίσω από τρίτους. Για να μην παρεξηγηθώ, θεωρώ ότι κάθε συναλλαγή πρέπει να διέπεται από σεβασμό και οι δύο πλευρές να φεύγουν ικανοποιημένες μετά τη πράξη. Αλλιώς δεν είχα λόγο να πάω να καώ με τη περίπτωσή τους και κάθε φορά που θα βλέπω τηλεόραση να αναθεματίζω που 2 μήνες με τρέχανε καροτσάκι και έφταιγα κιόλας! Θα πήγαινα σε άλλο retailer. Έτσι ο καθένας θα μπορούσε να ανοίξει ένα μαγαζί και να κάνει τον μεσάζοντα. να πουλάς συσκευές που δεν κατέχει, να τις παραγγέλνει και άγιος ο Θεός πότε θα έρθουν. Δεν την αγόραζα καλύτερα από τη Γερμανία…?
Για να μη μακρηγορώ, μετά από 2 μήνες με καλούν από τα κεντρικά τους και τους εξηγώ το λόγο που θέλω να ακυρώσω τη παραγγελία μου και μου συνιστούν να στείλω email να ακυρώσω. Τελειωτικά! Αφού το έκανα, μετά από 4 μέρες με παίρνουν για να μου πουν ότι θα έχει ακόμα μια εβδομάδα καθυστέρηση αλλά τουλάχιστον με έχουν βάλει σε προτεραιότητα (!)..μ…..ας με περικεφαλαία δλδ.. και ότι δεν έχουν λάβει καμία αίτηση ακύρωσης (!) ..διπλή περικεφαλαία…!! Εν τω μεταξύ, σήμερα η τιμή της τηλεόρασης έχει πέσει 100 ευρώ από τις 26/9, λογικό..
Πραγματικά στην εποχή που ζούμε απορώ με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρίας αυτής και τη φιλοσοφία που έχει περάσει στην εταιρία του. Αν το Όραμα της εταιρίας είναι μόνο το κέρδος και στους στόχους της ΔΕΝ υπάρχει η Ικανοποίηση των Πελατών της διακρίνω δυσοίωνο μέλλον για αυτούς και δυστυχώς για τους υπαλλήλους της. Ούτε ένας δε συμμερίστηκε την απορία μου και ούτε καν μπήκαν στον κόπο να δώσουν εναλλακτική λύση. Τώρα θα ακυρώσω μια και καλή και θα μπλοκάρω/αμφισβητήσω κάθε συναλλαγή μαζί τους. Ικανοί είναι να με χρεώσουν κιόλας για  την όλη ταλαιπωρία…!

το κείμενο της Επιστολής μου μέσω email:
ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΚΩΔΙΚΟ χχχχχχχ ΑΠΟ 26/9/11 - 12:15 ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΠΟΣΟ 1075,40 € ΓΙΑ ΜΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ PHILIPS 47PFL7606H. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΕΙ Η ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΤΗ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΡΤΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ ΟΠΟΙΕΣΔΗΠΟΤΕ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ.
Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΣΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΣΤΙΚΑ ΑΘΛΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ. ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΘΥΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΡΡΙΨΗ ΣΕ ΤΡΙΤΟΥΣ-ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΕΜΕΝΑ-ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΕΧΟΥΝ. 4 ΑΝΑΒΟΛΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΚΑΙ 50 ΜΕΡΕΣ ΑΝΑΜΟΝΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΛΕΓΧΟ! ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ.
ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΜΟΥ.
Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!