tromaktiko: Παράπονα για το Eshop

Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

Παράπονα για το Eshop



Αγόρασα ένα laptop από το e-shop πριν από 18 μήνες. Πριν από 2 μήνες ξαφνικά έπαψε να λειτουργεί και μύρισε καμένο.
Απευθύνθηκα κατευθείαν στο κατάστημα όπου και αφού το παραλάβανε για να το στείλουν στο service μου είπαν ότι με καλύπτει η εγγύηση και ότι θα μου το αντικαταστήσουν. Δύο εβδομάδες μετά με πήραν στο τηλέφωνο και μου είπαν ότι δεν γίνεται τίποτα γιατί ο υπολογιστής ήταν ΄΄πειραγμένος¨ από κάποιον άλλο και ότι έχασα την εγγύηση. Αυτό αποτελούσε μεγάλο ψέμα το οποίο όμως δεν ήμουν σε θέση να αποδείξω. Το μηχάνημα ήταν ήδη στα χέρια τους τόσες ημέρες. Πώς ξέρω τι κάνανε και πώς λειτουργούν? Τους έκανα τα παράπονα μου αρκετά έντονα και εκείνοι μου τον έστειλαν πίσω άφτιαχτο χωρίς κάποια άλλη εξήγηση ή προσπάθεια επισκευής. Δεν πρόκειται ποτέ ξανά να αγοράσω κάτι από αυτούς όταν πρακτικά δεν έχω εγγύηση και όταν με αυτό το κόλπο μπορούν να βγάζουν την ουρά τους έξω από κάθε βλάβη. Πιστεύω ότι έχει πέσει πολύ και η ποιότητα των προιόντων τους και των υπηρεσιών τους. Ο καταναλωτής  πρέπει να μάθει να προστατεύεται μόνος του και να επιλέγει τους πιο αξιόπιστους τελικά…

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!