tromaktiko: Eurobank απαράδεκτη συμπεριφορά

Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

Eurobank απαράδεκτη συμπεριφορά



Κάπου στον Ιούλιο αποφάσισα, ως νέος επιχειρηματίας, αναλαμβάνοντας την οικογενειακή επιχείρηση, να αρχίσω-συνεχίσω τη συνεργασία μου με την Eurobank.
Απευθυνόμενος στο υποκατάστημα του Παγκρατίου στου Συμβούλους Τραπεζικής Μικρών Επιχειρήσεων, ζήτησα να γίνει αλλαγή στα στοιχεία των μηχανημάτων P.O.S. Ενώ με διαβεβαίωσαν πως η διαδικασία διαρκεί περίπου 15-20 μέρες, αυτή δεν ολοκληρώθηκε ποτέ. η συμπεριφορά των υπαλλήλων του συγκεκριμένου υποκαταστήματος, απαράδεκτη από όλες τις απόψεις. και για να ακριβολογώ, έχουμε και λέμε:
1. 1 μήνα μετά την καταβολή των απαραίτητων εγγράφων, και αφού δεν έχω ειδοποίηση από πουθενά, επισκέπτομαι το υποκατάστημα και οι αρμόδιοι υπάλληλοι με διαβεβαιώνουν πως υπάρχει πρόβλημα με την εταιρεία που προμηθεύει τα μηχανήματα P.O.S. και ίσως καθυστερήσει η διαδικασία.
2. 20 μέρες περίπου μετά, και αφού δεν έχει επικοινωνήσει κανείς μαζί μου επισκέπτομαι ξανά το υποκατάστημα, οπού οι αρμόδιοι υπάλληλοι μου διαβεβαιώνουν πως θα κοιτάξουν το θέμα και θα με ειδοποιήσουν τηλεφωνικά την επόμενη μέρα...κανείς δε με ενόχλησε.
3. 15 μέρες μετά επισκέπτομαι πάλι το εν λόγω υποκατάστημα όπου μου ζητούν κάποιο αποδεικτικό της κίνησης του λογαριασμού του προηγούμενου ιδιοκτήτη, κάτι που φαντάζομαι πως μπορούν να το ελέγξουν μέσα στο σύστημα τους, και εκτός από αυτό δε νομίζω πως είναι μέσα στις απαιτήσεις της τράπεζας για να προμηθεύσει κάποιο κατάστημα με μηχάνημα P.O.S. Ο αρμόδιος υπάλληλος με διαβεβαιώνει πάλι πως θα ασχοληθεί με το ζήτημα και θα με ενημερώσει μέσα στις επόμενες 2 ώρες...δεν έγινε ποτέ
4. 1 εβδομάδα μετά επισκέπτομαι το υποκατάστημα για να διακόψω τη διαδικασία για αυτονόητους λόγους. Μιλώντας με τον υπάλληλο, και αφού του εξήγησα πως νιώθω πως με δουλεύουν σε ψιλό γαζί 2,5 μήνες σχεδόν, με μια απάθεια μου απαντά εντάξει. Ούτε μια απολογία, τίποτα.

Σαν επίστρωμα σε όλη αυτή την ιστορία, μόλις σήμερα, ο πρώην ιδιοκτήτης της επιχείρησης, επισκεπτόμενος το συγκεκριμένο υποκατάστημα της Eurobank, και συγκεκριμένα τον υπάλληλο που είχε αναλάβει να μας εξυπηρετήσει, μιλώντας μαζί του για το πρόβλημα, του απάντησε πως οι λόγοι που δεν χορήγησαν το μηχάνημα είναι:
1. δεν υπήρχε κίνηση στον λογαριασμό
2. ο πρώην ιδιοκτήτης είχε πάρει τα χρήματα του από τον λογαριασμό της τράπεζας.

Επίσης η συμπεριφορά του συγκεκριμένου υπαλλήλου είναι απαράδεκτη γιατί είχε το θράσος να ρωτήσει το λόγο που πήρε τα λεφτά του από την τράπεζα και να υπονοήσει την ανειλικρίνεια του έναντι της τράπεζας. Δεν ξέρω ποια είναι η πολιτική της εταιρείας, αν είναι αυτή όντως, είναι ντροπή να αντιμετωπίζει εκβιαστικά τους πελάτες της. Αν δεν είναι, σίγουρα ο υπάλληλος θα έπρεπε να παρακολουθήσει σεμινάρια αρμόζουσας συμπεριφοράς, μιας και το να θίγεις προσωπικά τους πελάτες σου δεν είναι ιδιαίτερα σοφό, για να μην το χαρακτηρίσω διαφορετικά και η τράπεζα θα έπρεπε να αναθεωρήσει τα κριτήρια πρόσληψης προσωπικού. Όπως και να έχει δεν είναι επαγγελματική συμπεριφορά αυτή σε καμία περίπτωση.

Ελπίζω να το διαβάσει κάποιος από την Eurobank και να ερευνήσει το θέμα. Εγώ δεν πρόκειται να ασχοληθώ άλλο γιατί θίγεται η προσωπικότητα μου με το συναναστρέφομαι επαγγελματικά με ανθρώπους τέτοιου επιπέδου.

Με εκτίμηση, ένας πρώην πελάτης σας.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!