tromaktiko: Καθαριστήριο express....

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Καθαριστήριο express....



Συγχαρητήρια στο καθαριστήριο μεγάλης αλυσίδας με επωνυμία American Laundry & dry clean στο Κουκάκι. Τους πήγα ένα πάπλωμα για καθάρισμα...
στις 21/10 και μου είπαν ότι 24/10 θα είναι έτοιμο και θα καλέσουμε να το παραλάβετε.
Μέχρι τις 27/10 δεν ήταν έτοιμο και καμιά ενημέρωση από το κατάστημα οπότε τους καλώ εγώ στο τηλέφωνο και μου λένε ότι το απόγευμα περιμένουν το φορτηγό και λογικά θα είναι μέσα μαζί άλλα ρούχα κτλ.. Μόλις έρθει θα σας καλέσουμε.
Φτάσαμε δευτέρα 29/10 και κανένα τηλέφωνο από το κατάστημα οπότε αναγκάστηκα να περάσω από εκεί. Το πάπλωμα ήταν έτοιμο για παραλαβή . Ρωτώ και εγώ απορημένος - -
Από πότε είναι έτοιμο?
Από το Σάββατο που απανταει η υπάλληλος..
Γιατί δεν με καλέσατε να έρθω να το παραλάβω?
Αγενέστατη η υπάλληλος μου απανταει ήρθε μισή ώρα πριν σχολάσω για αυτό δεν σας πήρα…
Αν δεν μπορείτε να καθαρίσετε ένα πάπλωμα σε 10 μέρες κλείστε το μαγαζί σας….

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!