Ξεκίνησε λέγοντας πως η Renault είχε προβλήματα από την αρχή, προσπαθώντας να εξελίξει τις τοποθετημένες εμπρός εξατμίσεις και αφήνοντας άλλους τομείς χωρίς εξέλιξη.
«Σχεδόν για 10 αγώνες δεν είχαμε τίποτα καινούργιο στο μονοθέσιο κάτι που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο μας ήταν το ίδιο (χωρίς βελτιώσεις) με αυτό που ξεκινήσαμε τη χρονιά. Φυσικά ο πρώτος τερματισμός στο βάθρο (στην Αυστραλία) ήταν πολύ ενθαρρυντικός για εμένα αλλά και για όλους τους φίλους μου στη Ρωσία αλλά και πάλι δεν έγινε τίποτα».
Και πρόσθεσε: «Δυστυχώς δεν μπορώ να πω κάτι για την ομάδα διότι το απαγορεύει το συμβόλαιό μου και αυτό έκανα. Πόσες φορές έχουμε χάσει από τα pit stop; Πόσες φορές έχουμε χάσει από την τακτική που ακολουθήσαμε; Υπολογίζω πως έτσι χάσαμε 10 αγώνες αν όχι περισσότερους, δεν γίνεται να λέω συνεχώς στις συνεντεύξεις ότι χάσαμε γι’ άλλη μια φορά από τα pitstop. Ακόμα δεν μπορώ να μιλήσω γι’ αυτό αλλά παράλληλα δεν μπορώ να μην μιλήσω - δεν μπορώ να τα κρατάω όλα κρυφά. Όσο για το μέλλον μου στην ομάδα δεν ξέρω κάτι. Ακόμη και από έναν παγκόσμιο πρωταθλητή, τον Κίμι Ραϊκόνεν, ζήτησαν να φύγει και τον πλήρωσαν να μη δουλέψει για μία χρονιά» και κατέληξε λέγοντας: « Η F1 είναι ένας κόσμος που όλα είναι πιθανά και δύσκολο να αμφισβητήσεις αποφάσεις αν κάποιος θέλει να διώξει κάποιον».
Εμείς το γιορτάζουμε με ΔΩΡΑ αξίας...http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/11/blog-post_6782.html