Συγκεκριμένα, βάσει της έρευνας προκύπτει πως η ανάγκη για την ανάγνωση των τελευταίων εξελίξεων στα κοινωνικά δίκτυα επικαλύπτει στον εγκέφαλο αυτή του φαγητού και του νερού. Με άλλα λόγια κάποιος που έχει μία μέρα να πει νερό και τρεις μέρες να ελέγξει το Facebook μεταξύ βρύσης και υπολογιστή, προτιμάει υπολογιστή.
Στην ίδια έρευνα το 56% των ερωτηθέντων δήλωσε πως δε θα δεχόταν να δουλέψει σε μια εταιρεία που μπλοκάρει την πρόσβαση στα κοινωνικά δίκτυα ενώ το 41% δήλωσε πως η παρουσία τους στα κοινωνικά δίκτυα βοήθησε στην πρόσληψή τους.