Η ιστοσελίδα θα αλλάξει την πολιτική της μετά από έρευνα της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου των ΗΠΑ, σύμφωνα με αναφορά του Wall Street Journal. Το Facebook δεν σχολίασε την είδηση. Η αναφορά υποδηλώνει ότι έχει επίσης συμφωνηθεί ο έλεγχος των στοιχείων ιδιωτικότητας από ανεξάρτητο οργανισμό για τα επόμενα 20 χρόνια. Όμως, αναφέρει επίσης ότι το FTC δεν περιγράφει πως θα ληφθεί η συγκατάθεση.
«Το Facebook ιστορικά ήταν πάντα διστακτικό στην διαφάνεια των δραστηριοτήτων του, έτσι καλωσορίζουμε μέτρα που θα εξανάγκαζαν την εταιρεία να ζητήσει άμεση συγκατάθεση από τους χρήστες της», λέει η Privacy International.
«Ωστόσο, φαίνεται πιθανό ότι οι απαιτήσεις της FTC θα αποτελέσουν προσωρινό μόνο εμπόδιο στις φιλοδοξίες του Facebook να συγκεντρώσει όλες τις πληροφορίες των χρηστών του».
«Αντιμετωπίζοντας τόμους με μικρά γράμματα, οι περισσότεροι χρήστες θα αποδεχτούν χωρίς να διαβάσουν τις αλλαγές, έτσι σε κάθε βήμα ερχόμαστε όλο και πιο κοντά στο όραμα του Zuckerberg για ένα μέλλον χωρίς ιδιωτικότητα».
Ο ιδρυτής της υπηρεσίας Mark Zuckerberg, ρωτήθηκε για την πολιτική της εταιρείας στην εκπομπή της Charlie Rose του PBS, νωρίτερα την εβδομάδα. «Έχετε τον έλεγχο κάθε στοιχείου που μοιράζεστε στο Facebook», είπε. «Μπορείτε να τα κατεβάσετε».
Ανέφερε επίσης ότι άλλες μηχανές αναζήτησης και διαφημίσεων συγκεντρώνουν «τεράστιο όγκο δεδομένων» σχετικό με τους χρήστες του διαδικτύου μέσω των cookies, τα οποία όπως υποστηρίζει είναι «λιγότερο διαφανή από ότι συμβαίνει στο Facebook».