Η εταιρεία ελπίζει να λανσάρει στην αγορά τα πρώτα ρομπότ γύρω στο 2013, επενδύοντας σε μια δυνητικά μεγάλη αγορά, δεδομένου ότι ο πληθυσμός της Ιαπωνίας γερνά ταχύτερα από ό,τι σε άλλες χώρες.
Ο Εΐτσι Σατόι, καθηγητής αποκατάστασης, επέδειξε στο Τόκιο τη συσκευή «υποβοήθησης ανεξάρτητης βάδισης» της Toyota, την οποία φόρεσε στο δεξί του πόδι, που είχε μείνει παράλυτο από πολιομυελίτιδα σε μικρή ηλικία.
Τροφοδοτούμενη από μια μπαταρία που φοριέται σαν σακίδιο στην πλάτη, το μηχανικό στήριγμα του επιτρέπει να λυγίζει το γόνατο όταν περπατά και όταν σηκώνεται από καθιστή στάση.
Η Toyota επέδειξε επίσης ένα μεγαλύτερο ρομπότ με μαλακούς βραχίονες, σχεδιασμένο να βοηθά τις νοσοκόμες να σηκώνουν και να μεταφέρουν κληνίρεις ασθενείς.
Ένα τρίτο ρομπότ, που μοιάζει αμυδρά με πατίνι βοηθά στην αποκατάσταση ασθενών με προβλήματα ισορροπίας.
Ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Ακιφούμι Ταμαόκι διευκρίνισε ότι τα δύο ρομποτικά συστήματα είναι πρωτότυπα που θα πρέπει να βελτιωθούν και να δοκιμαστούν σε πραγματικούς ασθενείς.
Παλαιότερα, η μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία είχε παρουσιάσει ένα ρομποτικό αμαξίδιο που οι ασθενείς μπορούν να κατευθύνουν με τη σκέψη, καθώς και ρομπότ με λιγότερο προφανείς πρακτικές εφαρμογές, όπως μηχανές που παίζουν τρομπέτα ή βιολί.
Εξάλλου, η Toyota δεν είναι η μόνη ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία που πειραματίζεται με ρομπότ γενικής χρήσης.
Στην ίδια αγορά επενδύει και η Honda, η οποία είχε παρουσιάσει ρομποτικά παπούτσια που διευκολύνουν τη βάδιση.