Συγκεκριμένα, οι μηχανικοί της εταιρείας έδωσαν περισσότερη βάση στην ομαλή απόδοση της ισχύος, παρά στις μέγιστες τιμές της. Έτσι, το Versys 1000 αποδίδει μέγιστη ισχύ 116 ίππων και ροπή 10,3 kgm. Μπορεί, λοιπόν, το Versys να μην «ξεκολλάει» την άσφαλτο με αυτές τις επιδόσεις, ωστόσο, σύμφωνα με την Kawasaki, οι επιδόσεις του είναι μεγαλύτερες, σε σχέση με του Ζ, στις χαμηλές στροφές λειτουργίας του κινητήρα.
Το συνολικό βάρος του Kawasaki Versys 1000 είναι στα 239 κιλά και ο χαρακτήρας του, όπως μπορεί κάποιος που βλέπει τον κινητήρα του να υποθέσει, είναι κυρίως ασφάλτινος.
Αυτό τον χαρακτήρα ενισχύουν και οι τροχοί των 17 ιντσών, καθώς και κάποια από τα ηλεκτρονικά συστήματα που φέρει η μοτοσικλέτα. Ανάμεσα σε αυτά ξεχωρίζει το νέας γενιάς σύστημα traction control της Kawasaki, το KTRC, με ρύθμιση τριών επιπέδων. Επίσης, το ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό.
Όσον αφορά στο σύστημα των αναρτήσεων, το Versys διαθέτει πιρούνι 43 χλστ από την ΚΥΒ, το οποίο ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς και μονό αμορτισέρ με τις ίδιες ρυθμίσεις. Σύμφωνα με την Kawasaki, τέλος, στον πίνακα οργάνων υπάρχει μια ένδειξη που δείχνει στον αναβάτη πότε οδηγεί οικονομικά και πότε όχι.