Βεβαίως, ένας τέλειος εναλλακτικός τίτλος θα ήταν και το Oh... my God! Γιατί; Ένα ένα και θα τα μάθεις όλα!
Το κορίτσι που πρωταγωνιστεί στην διαφημιστική καμπάνια είναι η Dakota Fanning και είναι μόλις 17 ετών (αν είσαι σινεφίλ την έχεις πετύχει στις ταινίες War of the Worlds και Charlotte's Web). Στην συγκεκριμένη καμπάνια το κορίτσι φοράει κοντό φόρεμα και κρατάει ανάμεσα στα πόδια της το άρωμα Oh Lola! Αυτή, λοιπόν, η στάση μεταφράστηκε από την ASA(Advertising Standards Authority), κάτι δηλαδή σαν το δικό μας ΕΣΡ ως μια σεξουαλικά προκλητική διαφήμιση. Το αποτέλεσμα; Απαγορεύθηκε να ξαναεμφανιστεί στον βρετανικό τύπο!
Για την ιστορία, η Coty, η εταιρία στην οποία ανήκει το άρωμα, είπε υπερασπιζόμενη τον εαυτό της ότι ο μέσος όρος του αναγνωστικού κοινού των περιοδικών στα οποία δημοσίευσε την συγκεκριμένη διαφήμιση είναι 25 ετών και ότι η συγκεκριμένη διαφήμιση δεν απείχε πολύ από τις υπόλοιπες φωτογραφίες που φιλοξενούσαν αυτά τα περιοδικά.