Συγκεκριμένα, όπως προέκυψε από την έρευνα:
· Μία στις είκοσι εισηγμένες στο χρηματιστήριο εταιρείες (5,5%) δεν διαθέτει ιστοσελίδα.
· Μία στις πέντε εταιρείες (22,87%) δεν παραθέτει στην ιστοσελίδα της πληροφορίες για την
πορεία της μετοχής της.
· Η μία στις δύο εταιρείες μεγάλης κεφαλαιοποίησης παρουσιάζει προβληματική διαχείριση της
ηλεκτρονικής επικοινωνίας.
· Μία στις δέκα εταιρείες (9,80%) έχει λογαριασμό στο facebook και μία στις είκοσι (4,58%) στο
twitter.
· Μόλις μία στις 14 εταιρείες (7,19%) χρησιμοποιεί το δικτυακό της τόπο για ηλεκτρονικές
πωλήσεις κι απευθείας online αγορές.
· Μία στις δέκα εταιρείες έχει ιστοσελίδα αποκλειστικά στην ελληνική γλώσσα.
· Το ένα τρίτο των ιστοσελίδων ανανεώνει το περιεχόμενό του σπάνια.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη συμβολή των φοιτητών του μεταπτυχιακού προγράμματος του κέντρου Π. Κουτσουβέλη και Α. Καρακατσάνη την περίοδο μεταξύ 15 Ιανουαρίου και 30 Μαΐου 2011. Στο πλαίσιο της έρευνας μελετήθηκε η διαδικτυακή παρουσία του 60% (162 εταιρείες) των εισηγμένων εταιρειών στο χρηματιστήριο, ενώ εξετάστηκαν όλες οι εταιρείες μεγάλης
κεφαλαιοποίησης.
techit.gr