η Samsung προωθώντας παράλληλα και το Samsung Galaxy S II έναντι του iPhone.
Μέσα από τη διαφήμιση βλέπουμε ότι η Samsung με κάποιο τρόπο "κοροϊδεύει" τους iPhone fans που περιμένουν ώρες ακόμα και μέρες στην ουρά για ένα κινητό όπως το iPhone 4S που στην ουσία δεν είναι κάτι το πρωτοποριακό.
Η Samsung μέσα από τη διαφήμιση εκθειάζει της δυνατότητες του Samsung Galaxy S II και κυρίως τη μεγαλύτερη οθόνη που έχει, τη καλύτερη χρωματική απόδοση καθώς επίσης και τη δυνατότητα πλοήγησης της συσκευής στο διαδίκτυο μέσα από γρήγορα δίκτυα 4G.
Να θυμίσουμε ότι στο παρελθόν την ίδια τακτική ακολούθησε και η Apple που είχε βγάλει τη γνωστή διαφήμιση "Hi, I'm a Mac, and I'm a PC" στην οποία κορόιδευε τα Windows και προωθούσε τα Mac.
technewz.gr