tromaktiko: Απαράδεκτο service στο κατάστημα Γερμανός στο Ψυχικό

Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

Απαράδεκτο service στο κατάστημα Γερμανός στο Ψυχικό



Τι να πω, εχουμε καταντήσει να πρέπει να έχουμε το δικηγόρο μας δίπλα μας για να διαβάζει και τους όρους με τα μικρά γράμματα... όταν αποφασίσουμε να κάνουμε και το πιο απλό πράγμα, όπως να αφήσουμε το κινητό μας για φτιάξιμο. Ξεφτίλα το πόσο φτηνοί και μάγκες νομίζουμε ότι είμαστε και σαν επιχείρηση και ως επαγγελματίες αλλά και ως άνθρωποι..Πήγα στο Γερμανό την προηγούμενη εβδομάδα, το πρόβλημα του κινητου μου ο τεχνικός που το είδε μου είπε ότι θα κοστίσει 60 ευρω, σήμερα μου ήρθε μήνυμα στο κινητό ότι θα κοστίσει 250 ολόκληρα ευρω...Φυσικά αρνήθηκα αλλά αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί δεν μου είπανε από την αρχή ότι εκεί που θα το στείλουν μπορεί να βρουν παραπάνω προβλήματα και οτι ο ρολος του κυριου στο service desk είναι απλα διακοσμητικος και δεν ξερει τι του γινεται και παραπληροφορει τον κόσμο ή δεν το πληροφορεί καθόλου. Αφού το ειδε μηχανικος γιατι πρεπει να πληρωσω 12 ευρώ, τι στιγμη που αν μου λεγανε οτι θα το στειλουνε για διαγνωση 2η φορά και θα κοστιζε 12 ευρω δεν θα συμφωνουσα και δεν θα το εστελνα. Με παραπλανησανε για να το στειλω ή μου φαινεται? Μου είπαν επίσης ότι μπορεί να μην με ενημερώσανε στο μιλητό αλλά θα έπρεπε να διαβάσω τα μικρά γράμματα με τους όρους...Δεν υπέγραψα μνημόνιο κύριοι, με ενημερώσατε για την βλάβη, συμφώνησα για τα 60 και περαιτερω δεν με ενημερώσατε για τίποτα άλλο. Ότι και να λέτε είσαστε απαράδεκτοι...

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!