Η έκδοση παραγωγής του μοντέλου θα παρουσιαστεί επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, τον προσεχή Δεκέμβριο. Για να προβάλλει το γεγονός, η Toyota - μέσω του Social Network Racer - σκοπεύει να αναδείξει τον ταχύτερο εικονικό αγωνιζόμενο στον κόσμο.
Μέσω του Social Network Racer , η Toyota θα χρησιμοποιήσει ένα παιχνίδι κοινωνικής δικτύωσης στο site του Facebook για να προσφέρει σε παίκτες και λάτρεις του αυτοκινήτου τη μοναδική ευκαιρία να οδηγήσουν εικονικά ένα πολυαναμενόμενο, νέο σπορ μοντέλο Toyota. Συμβατό με την πρόσφατη έκδοση 11 του Adobe Flash Player, το Social Network Racer υιοθετεί γραφικά 2D & 3D κορυφαίας ποιότητας για παιχνίδι μέσω του Facebook.
Ο πρώτος αγώνας της σειράς ξεκίνησε στις 20 Οκτωβρίου, και θα συνεχιστεί μέχρι τα τέλη Δεκεμβρίου. Οι αγωνιστικές πίστες μπορούν να προσαρμόζονται σύμφωνα με τα δεδομένα του χρήστη όπως ‘φίλοι' και ‘likes' στη σελίδα του FB. Τα κτίρια δίπλα στην πίστα έχουν εξατομικευμένο περιεχόμενο από τις σελίδες του αγωνιζόμενου-χρήστη του FB στον τοίχο, το προφίλ και τις φωτογραφίες του.
Όλο αυτό το διάστημα, θα επιλεγούν αρκετοί διεκδικητές ρεκόρ πίστας και με τους βαθμούς που θα λάβουν μπορούν να βελτιώσουν τις ικανότητες του αυτοκινήτου τους. Μετά τη βελτιστοποίηση των οχημάτων, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να αγωνιστούν στο Πρωτάθλημα Toyota εναντίον άλλων κατόχων ρεκόρ από κοινωνικά δίκτυα από όλο τον κόσμο. Ο νικητής κάθε αγώνα του Πρωταθλήματος Toyota θα μπαίνει στην κλήρωση για να κερδίσει ένα ταξίδι στην Ιαπωνία όπου θα έχει την ευκαιρία να παρευρεθεί στα αποκαλυπτήρια του μοντέλου παραγωγής του FT-86 II Concept στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο 2011.