tromaktiko: Απαράδεκτη η κατάσταση με τη What's up!

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Απαράδεκτη η κατάσταση με τη What's up!



Η what's up είχε ένα πακέτο που με 7 ευρώ σου έδινε 1200 λεπτά και 1200 μηνύματα. Ξαφνικά χωρίς καμιά ενημέρωση το έκαναν... 600 λεπτά και 600 μηνύματα με 7 ευρω πάλι!Μας εχουν για βλάκες; Θεωρούν οτι ο κόσμος έχει για να πληρώνει; Έχουν γίνει ίδιοι με την wind και vodafone αφού έχουν τα ίδια ακριβώς πακέτα και φυσικά ως γνωστόν η cosmote έχει σήμα μπανάνα και οχι καμπάνα! Εχω στειλει e-mail οπου ρωτησα γιατι το εκοψαν και εξηγησα οτι εφερα πολλούς γνωστους και φιλους στην εταιρεια τους για αυτο το πακετο! Αντι να μου απαντησουν σε οτι τους ρωτησα μου απαντησε μια κυρια και μου ανέλυσε γραπτα το τι πακετα εχουν! Κοπελα μου δε σου ζητησα να μου αναλυσεις τα πακετα γιατι τα ξερω!Αλλο ρωτησα! Δηλαδη εμεις θελουμε 7 ευρω για 600 και 600 και μολις τελειωσουν τα μηνύματα θες αλλα 5 ευρω για αλλα 600 μηνύματα και αν σου τελειώσουν και τα δωρεάν λεπτά θες παλι άλλα 5ευρω για να βαλεις δωρεαν λεπτά! Αν ησασταν εξυπνοι και μαγκες θα κρατουσατε το πακετο για να εχετε μια διαφορα απο τις άλλες εταιρειες και να δινεται και κινητρο στον κοσμο να ερθει στην εταιρεια σας. Αλλα που μυαλο! Νομιζετε οτι ο κοσμάκης εχει να σας τα σκαει, αλλα παει ξυπνησαμε!1000 φορες συμβολαιο με 20 ευρω σε αλλη εταιρεια με καλυτερο σημα και 1500λεπτα και 1500 μηνύματα και δωρεαν χρονο σε αλλα δικτυα παρα να τα σκαω σε εσας που μας γράφετε και αλλα σας ρωταμε και αλλα απαντατε. Επίσης επειδη στο site της what's up ρωταω γιατι έκοψαν το πακετο, διαγραφουν τα σχολια μου συνεχεια και απο το facebook με εκαναν ban απο την ομαδα επειδη ρωτησα γιατι τα εκοψαν οπως και πολλοί άλλοι!Κρατανε μονο αυτους που γραφουν καλα σχολια!

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!