tromaktiko: Απίστευτη ταλαιπωρία με τη Wind

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Απίστευτη ταλαιπωρία με τη Wind



Η ταλαιπωρία μου με την συγκεκριμένη εταιρία ξεκίνησε στις 12 Σεπτέμβριου όταν έκανα αίτηση φορητότητας... από την HOL προς την WIND. Την επομένη κιόλας μέρα δηλαδή στις 13 Σεπτεμβρίου έστειλα αίτημα ακύρωσης της αίτησης μου μέσω fax. Απευθείας με κάλεσαν από τα κεντρικά της WIND να με ρωτήσουν τον λόγο ακύρωσης. Τους εξήγησα την καλύτερη πρόσφορα που μου έκανε η HOL και μου είπαν ότι θα ακυρώσουν την αίτηση. Μετά από 10 μέρες ξαφνικά κόβεται το ιντερνέτ μου κ' έχει πρόβλημα κ' το τηλέφωνο μου. Ψάχνοντας να βρω την αιτία διαπίστωσα ότι οι κύριοι της WIND δεν είχαν κάνει ακύρωση της αίτησης μου ξεκίνησαν την μεταφορά και την άφησαν έτσι. Η γραμμή μου είχε μείνει στο πουθενά. Φυσικά έκανα αίτηση επανασύνδεσης στην HOL. Περίμενα 20 μέρες να συνδεθώ πλήρωσα ξανά την επανασύνδεση και η απαράδεκτη WIND μου ζητεί για όλη αυτή την ταλαιπωρία να πληρώσω 215€ (τέλη σύνδεσης πάγιο ενός μηνά και τέλη αποσύνδεσης). Έχοντας επικοινωνήσει αρκετές φορές με τα κεντρικά της WIND μέσω τηλέφωνου και fax απλά αδιαφορούν κ' λένε ότι θα εξετάσουν το ζήτημα. Φυσικά δεν πρόκειται να τους πληρώσω ούτε 1 ευρώ.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!