tromaktiko: Απάντηση ταξιδιωτικής εταιρίας ZORBIDIS TRAVEL

Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Απάντηση ταξιδιωτικής εταιρίας ZORBIDIS TRAVEL



Αφορά Δυσαρέσκεια προς την ταξιδιωτική εταιρία του ZORBIDIS TRAVEL
Αγαπητοί κύριοι.
Με μεγάλη λύπη πληροφορηθήκαμε ότι αναρτήθηκε στην σελίδα σας ανώνυμη διαμαρτυρία πελάτη της εταιρείας μας ο οποίος συμμετείχε στο πρόγραμμα ΙΤΑΛΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ με αναχώρηση στις 16/10.
Πρώτα από όλα θα θέλαμε να πληροφορήσουμε και εσάς αλλά και τους χιλιάδες επισκέπτες της σελίδας σας ότι πάγια τακτική μας είναι να απαντάμε σε όλα τα παράπονα , προβληματισμούς και απορίες των πελατών μας και να δεχόμαστε με την καλόπιστη κριτική τους όταν αυτή διατυπώνεται επώνυμα και αφορά συγκεκριμένες παραλείψεις.

Εν πάσει περιπτώσει στην συγκεκριμένη περίπτωση που αναφέρεται ο πελάτης θα θέλαμε να παραθέσουμε τα εξής

Πρώτα από όλα η αρχική ημερομηνία αναχώρησης της εκδρομής ήταν 17/10 και λόγω της απεργίας των ναυτεργατών τα δρομολόγια των πλοίων μεταβλήθησαν με αποτέλεσμα να αλλάξει και η ημέρα αναχώρησης . Κάποιοι πελάτες δεν θέλησαν να συμμετάσχουν λόγω αναλυμένων υποχρεώσεων και η συνολική συμμετοχή μειώθηκε τόσο ώστε η σχετική νομοθεσία μας έδινε το δικαίωμα να ακυρώσουμε την εκδρομή χωρίς καμία συνέπεια . Σκεπτόμενοι όμως τους υπόλοιπους πελάτες και την στενοχώρια που θα τους προκαλούσε η ματαίωση προχωρήσαμε στην πραγματοποίηση της εάν και το κόστος, για την εταιρεία μας, πλέον ήταν απαγορευτικό. Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να τονίσουμε ότι εάν και άλλαξε η ημερομηνία αναχώρησης δεν άλλαξαν σε τίποτε οι υπόλοιποι παράμετροι της εκδρομής όπως πλοία, ξενοδοχεία κλπ. Γεγονός που αποδεικνύει ότι εάν θέλαμε πονηρά σκεπτόμενοι, να ωφεληθούμε από την ανωτέρας βίας αλλαγή, θα μπορούσαμε να επιλέξουμε πλέον φθηνότερα ξενοδοχεία, πλοία κλπ.

Μετά από αυτή την χρήσιμη εισαγωγή , προχωρούμε στην επεξήγηση των αιτιάσεων του φίλου ανώνυμου πελάτη

• Σχετικά με την ώρα αναχώρησης του πλοίου από την Ηγουμενίτσα, αυτή ήταν γνωστή δεδομένου ότι πάντοτε τουλάχιστον μια εβδομάδα πριν ενημερώνουμε εγγράφως όλους τους συμμετέχοντες για τις παραμέτρους της εκδρομής όπως ώρα και τόπος συγκέντρωσης, ακριβή δρομολόγια πλοίων, ώρες αναχώρησης και άφιξης σε κάθε λιμάνι και γενικά όλα τα ενημερωτικά στοιχεία που χρειάζεται ο κάθε πελάτης προ της αναχώρησης του.
• Σχετικά με το ξενοδοχείο και την απόσταση του έχουμε να πούμε ότι στο παραπάνω ενημερωτικό σημείωμα προς τους πελάτες , αναφέρονται τα συγκεκριμένα ξενοδοχεία διαμονής , δίνοντας έτσι στον πελάτη την δυνατότητα να πληροφορηθεί για όλα τα χαρακτηριστικά όπως ποιότητα , παλαιότητα , απόσταση κλπ . Και εδω θα πρέπει να σημειώσουμε ότι από την στιγμή που ο φίλος πελάτης έχει την λογική να αποστείλει σε εσάς μια επιστολή, αυτό σημαίνει οικειότητα με τις ιστοσελίδες και κατά συνέπεια σημαίνει ότι είχε την δυνατότητα τα ελέγξει τα χαρακτηριστικά των ξενοδοχείων. Θα πρέπει όμως κατηγορηματικά να τονίσουμε ότι το ξενοδοχείο CAPITAL INN δεν είναι σε καμία περίπτωση δεν είναι 50 χιλιόμετρα αλλά αντίθετα (με επίσημα στοιχεία ) είναι 15 χλμ από την Πιάτσα Βενέτσια, το πιο κεντρικό σημείο της Ρώμης. Πραγματικά η αίσθηση του φίλου πελάτη για τα 50 χιλιόμετρα δεν γνωρίζουμε πως προήλθε!!!
• Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να διευκρινίσουμε ότι στον σχετικό μας κατάλογο δεν προωθούμε σε καμία περίπτωση την άποψη ότι τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία είναι στο κέντρο των πόλεων παρά αναφέρουμε και παράλληλα δεσμευόμαστε ότι θα είναι 4* (Α΄κατηγορίας ) .και φυσικά εάν και αποτελεί γνώμονα μας η καλή ποιότητα και η επαρκής ποσότητα του φαγητού, όπως καταλαβαίνετε είναι αδύνατον να δεσμευόμαστε ότι οι τηγανητές πατάτες που περιέχονται στο δείπνο θα είναι «ζεστές και φρέσκιες» όπως αναφέρει ο φίλος πελάτης . Σε αντίστοιχα προβλήματα είναι πάντοτε στην διάθεση των πελατών ο συνοδός της εκδρομής του οποίου η παρουσία είναι συνεχής
• Σχετικά με την επιστροφή των χρημάτων – να σημειώσουμε ότι δεν πρόκειται για «αποζημίωση» όπως αναφέρει ο φίλος πελάτης γιατί η αποζημίωση σημαίνει πλημμελή παροχή υπηρεσιών γεγονός που υπάρχει εκ μέρους μας - θα πρέπει να σας διαβεβαιώσω επίσης κατηγορηματικά ότι
εάν και διακινδυνεύσαμε το κόστος της τελευταίας διαν/σης στο ξενοδοχείο
που δεν διέμεινε το group παρόλα αυτά οι συμμετέχοντες ενημερώθηκαν προ
ημερών για το ποσό της επιστροφής καθώς και για την άμεση τακτοποίηση
της. Δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε γιατί ο ίδιος αγνοεί αυτό το
γεγονός.

Κλείνοντας θα θέλαμε για ακόμη μια φορά να τονίσουμε ότι δεν διεκδικούμε το αλάθητο αλλά αυτό που πραγματικά έχουμε κατακτήσει μετά από πολλά χρόνια παρουσίας στον χώρο είναι η συνεχής προσπάθεια βελτίωσης των υπηρεσιών μας και η άμεση επικοινωνία με τους φίλους πελάτες που αποτελούν τους κριτές μας αλλά στα πλαίσια της καλόπιστης επώνυμης κριτικής.

Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!