Τώρα όμως το Kara Swisher κατάφερε και έμαθε μερικές πιο ζουμερές λεπτομέρειες.
Σε αντίθεση με τα όσα ακούστηκαν από τους αναλυτές και τους «ειδήμονες», η ανανέωση της εταιρικής σχέσης δεν καθυστέρησε ελλείψει ενδιαφέροντος από την Google, αλλά λόγω του έντονου ανταγωνισμού από τη Microsoft. Ακόμα και η Yahoo, η οποία χρησιμοποιεί επίσης τα αποτελέσματα του Bing, δοκίμασε την τύχη της. Ως αποτέλεσμα του αυξημένου ενδιαφέροντος της Microsoft, η Google αναγκάστηκε να παράσχει μια ελάχιστη εγγύηση για τα έσοδα της τάξης των 300 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως για τρία χρόνια, ποσό τριπλάσιο από την προηγούμενη συμφωνία.
Η Mozilla θα συνεχίσει να διατηρεί τις συνεργασίες της με τους Microsoft Bing, Amazon, eBay, και το Yahoo, ωστόσο η προεπιλεγμένη μηχανή αναζήτησης είναι αυτή που θα παράγει τα μέγιστα οφέλη και για τις δύο πλευρές. Στην υπόλοιπη επικαιρότητα, η συμφωνία του Opera με το Google θα λήξει στο τέλος του Μαρτίου του 2012.
Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πόσο η Opera Software, της οποίας ο desktop browser εκτιμάται ότι κατέχει το λιγότερο από το 10% του μεριδίου αγοράς του Firefox, θα είναι σε θέση να εξάγει από μια συμφωνία με κάποια μηχανή αναζήτησης.