tromaktiko: Ads Wars: Ο πόλεμος των… διαφημίσεων

Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Ads Wars: Ο πόλεμος των… διαφημίσεων



Ads Wars: Ο πόλεμος των… διαφημίσεων (1)Στο marketing – όπως και στον πόλεμο – όλα επιτρέπονται. Είναι λοιπόν άκρως διασκεδαστικό να παρακολουθούμε εταιρείες – κολοσσούς να χρηματοδοτούν ολόκληρες διαφημιστικές καμπάνιες με σκοπό να...
εξευτελίσουν τα προϊόντα των ανταγωνιστών τους χρησιμοποιώντας όλα τα διαθέσιμα μέσα και ενίοτε αρκετά χτυπήματα κάτω από τη μέση. Στο γαϊτανάκι των Ad Wars όπως έχει ανεπίσημα ονομαστεί αυτός ο ιδιότυπος πόλεμος, έχουν κατά καιρούς συμμετάσχει με διαφημίσεις τους εταιρείες όπως η BMW, η AUDI, η Coca Cola και η Apple. Απολαύστε τις σε ένα διαφημιστικό… ξεκατίνιασμα.

Ο Πόλεμος των Αυτοκινητοβιομηχανιών
Κάποτε, σε έναν μακρινό Γαλαξία, η Audi ξεκίνησε έναν πόλεμο προκαλώντας την BMW…
Ads Wars: Ο πόλεμος των… διαφημίσεων (2)

… και η BMW δεν άργησε να απαντήσει.

Ads Wars: Ο πόλεμος των… διαφημίσεων (3)

Το επόμενο «θύμα» της BMW ήταν η Jaguar…

Ads Wars: Ο πόλεμος των… διαφημίσεων (4)

…. και η Mercedes (μετάφραση: Και η Mercedes μπορεί να προσφέρει απόλαυση στην οδήγηση).

Ads Wars: Ο πόλεμος των… διαφημίσεων (5)

Μετά αποφάσισε να ξαναγυρίσει στην Audi…

Ads Wars: Ο πόλεμος των… διαφημίσεων (6)

… αυτή τη φορά όμως η Audi απάντησε….

Ads Wars: Ο πόλεμος των… διαφημίσεων (7)

… μαζί με την Subaru.

Ads Wars: Ο πόλεμος των… διαφημίσεων (8)

Αλλά η BMW τον χαβά της…

Ads Wars: Ο πόλεμος των… διαφημίσεων (9)

Στον «πόλεμο» μπήκε δειλά – δειλά η Saab…

Ads Wars: Ο πόλεμος των… διαφημίσεων (10)

… και η Lexus.

Ads Wars: Ο πόλεμος των… διαφημίσεων (11)

Μέχρι που ο ιδιοκτήτης της Bentley αποφάσισε να τον… τελειώσει.

Ads Wars: Ο πόλεμος των… διαφημίσεων (12)

Ο Πόλεμος των Αναψυκτικών

Οι δύο κυρίαρχοι της βιομηχανίας των αναψυκτικών, η Pepsi και η Coca Cola, έχουν κατά καιρούς συμμετέχει σε πολλούς επικοινωνιακούς πολέμους, άλλοτε με εικόνες, άλλοτε με διαφημίσεις στην τηλεόραση. Ακολουθούν οι πιο πρωτότυπες.

Η Coca Cola στον δεύτερο όροφο, η Pepsi παντού.
Ads Wars: Ο πόλεμος των… διαφημίσεων (13)

Η χιονοθύελλα δεν αποτελεί εμπόδιο για να πάρει κάποιος ένα κουτάκι Pepsi.

Ads Wars: Ο πόλεμος των… διαφημίσεων (14)

Τα καλαμάκια δεν… γουστάρουν την Coca Cola!

Ads Wars: Ο πόλεμος των… διαφημίσεων (15)

Ειρωνική γελοιογραφία της Coca Cola: Υπάλληλος της Pepsi απολύεται επειδή βρέθηκε… θετικός στην Κόκα!

Ads Wars: Ο πόλεμος των… διαφημίσεων (16)

Το… απαγορευμένο διαφημιστικό της Pepsi, όπου ένα πιτσιρίκι χρησιμοποιεί το κουτάκι της Coca Cola για να ανέβει στο μηχάνημα και να αγοράσει – τι άλλο;- μια Pepsi. Άουτς!


Mac Vs. Pc: Γύρος Nούμερο… 1231920831827
Η Apple δεν χάνει ευκαιρία να… πικάρει το περιβάλλον των Windows και γενικά τα «δύσχρηστα» PC με βίντεο και εικόνες. Δείτε μερικές από αυτές.
Ads Wars: Ο πόλεμος των… διαφημίσεων (17)
Ads Wars: Ο πόλεμος των… διαφημίσεων (18)

Βίντεο της Apple με σαφείς «μπηχτές» για τα antivirus που χρειάζονται τα Windows.


Βίντεο από την ίδια διαφημιστική εκστρατεία με αφορμή την προβληματική μηχανή αναζήτησης των Windows.


Samsung εναντίον Apple Γύρος 1ος
Αυτό και αν ήταν αναπάντεχο. Σε μια προσπάθεια να επισκιάσει την εικόνα του «προτύπου» που περιβάλλει τα προϊόντα της Apple, η Samsung «επιτέθηκε» στην Apple με ένα τηλεοπτικό σποτ στο οποίο πρωταγωνιστούν οι λάτρεις του… Iphone, που περιμένουν υπομονετικά στην ουρά για να προμηθευτούν το νέο καλούδι της Apple. Μπορεί η επωνυμία της εταιρείας να μην εμφανίζεται πουθενά, αλλά η αναφορά στο iPhone 4S είναι κάτι παραπάνω από εμφανής. Στο τέλος, αυτοί που περιμένουν στην ουρά πείθονται ότι μπορούν «να έχουν κάτι καλύτερο», στην προκειμένη περίπτωση το νέο Samsung Galaxy S II. Περιμένουμε με ανυπομονησία πώς θα απαντήσει η Apple…

Και ο πόλεμος, φυσικά, θα συνεχίζεται και σε άλλα στρατόπεδα μέχρι να επικρατήσει(;) ο… ισχυρότερος.

in2life.gr

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!