Η εταιρεία προφανώς λόγω έλλειψης προσωπικού είχε την απαίτηση όλοι οι επιβάτες να κάνουν μόνοι τους check-in, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται ατελείωτες ουρές από επιβάτες όλων των πτήσεων, που στην πλειοψηφία τους δε γνώριζαν τη διαδικασία. Το αποτέλεσμα ήταν να δημιουργηθούν εντάσεις ανάμεσα στους αγανακτισμένους επιβάτες, που κινδύνευαν να χάσουν τις πτήσεις τους. Προσωπικά εξυπηρετήθηκα από μια υπάλληλο, που έτρεχε πανικόβλητη να εξυπηρετήσει όσους περισσότερους μπορούσε, αφού περίμενα μισή ώρα χωρίς να βγάλω άκρη λόγω του συνωστισμού που επικρατούσε.
Αναγνώστης