tromaktiko: Απαράδεκτη εξυπηρέτηση από την Aegean

Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011

Απαράδεκτη εξυπηρέτηση από την Aegean



Απαράδεκτη ήταν η κατάσταση που επικρατούσε το πρωί της 24 Δεκεμβρίου στο αεροδρόμιο "Ελ.Βενιζέλος" και συγκεκριμένα στα κισσέ της Aegean.
Η εταιρεία προφανώς λόγω έλλειψης προσωπικού είχε την απαίτηση όλοι οι επιβάτες να κάνουν μόνοι τους check-in, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται ατελείωτες ουρές από επιβάτες όλων των πτήσεων, που στην πλειοψηφία τους δε γνώριζαν τη διαδικασία. Το αποτέλεσμα ήταν να δημιουργηθούν εντάσεις ανάμεσα στους αγανακτισμένους επιβάτες, που κινδύνευαν να χάσουν τις πτήσεις τους. Προσωπικά εξυπηρετήθηκα από μια υπάλληλο, που έτρεχε πανικόβλητη να εξυπηρετήσει όσους περισσότερους μπορούσε, αφού περίμενα μισή ώρα χωρίς να βγάλω άκρη λόγω του συνωστισμού που επικρατούσε.

Αναγνώστης

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!