tromaktiko: Ελλάς, έφαγες τα παιδιά σου...

Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

Ελλάς, έφαγες τα παιδιά σου...



Έχω μια πολλά υποσχόμενη εμπορική επιχείρηση στον τομέα της ενέργειας. Έχω 3 παιδιά. Οι τράπεζες μας κοροϊδεύουν. Έκοψαν τις χορηγήσεις σε πελάτες μας, αλλά και σε εμάς. Δεν έχουν χρήματα λένε. Παρόλο που όλα τα πακέτα στήριξης πάνε εδώ και χρόνια μόνο σ' αυτές. Απέλυσα 2 άτομα πριν 1 εβδομάδα. Ανθρώπους, τους οποίους ξέρω πως τους ρίχνω στην φτώχεια με την απόφαση μου αυτή. Ανθρώπους, με τους οποίες έχω και οικογενειακές σχέσεις. Πλήρωσα χαράτσια, ΙΚΑ, φόρους, έκτακτες, τέλος επιτηδεύματος, περαίωση. Τώρα μου έμειναν άλλοι δυο υπάλληλοι. Πως θα τους πω ότι πρέπει άλλος ένας να φύγει σπίτι του ανήμερα Χριστουγέννων; Τι γιορτές θα περάσουμε φέτος; Θα χαμογελάω στο τραπέζι μπροστά στα παιδιά μου; Θα υποκρίνομαι; Αφού ξέρω, πως και η δική μου σειρά έρχεται τις πρώτες ημέρες του Ιανουαρίου. Δεν υπάρχει πλέον σάλιο. Τι να κάνω;Να φύγω;Που να πάω; Αυτή η πατρίδα με πλήγωσε, με πρόδωσε. Δεν θέλω άλλο, βαρέθηκα ...

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!