Και σας ρωτώ κύριοι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εμείς που έχουμε κλείσει εισιτήρια για να ταξιδέψουμε και μάλιστα τα έχουμε κλείσει ηλεκτρονικά τι πρέπει να κάνουμε;
Στο 1110 κανείς δεν γνωρίζει τίποτα ακόμη και είναι Τρίτη..πότε θα τους ενημερώσετε για να μας ενημερώσουν με την σειρά τους την Πέμπτη, το πρωί;
Σας προπληρώνουμε τα εισιτήρια και τώρα είμαστε αναγκασμένοι να κλείσουμε και δεύτερο εισιτήριο αν θέλουμε να ταξιδέψουμε, και για να πάρουμε τα χρήματα μας πίσω για το εισιτήριο που δεν ταξιδέψαμε, ενώ σας το πληρώσαμε κανονικά μέσω τραπεζικού λογαριασμού θα πρέπει να έρθουμε στον σταθμό την ώρα που ΘΑ ταξιδεύαμε.
Ελλάς στο μεγαλείο σου ….!!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ