Μεταλλάχθηκε σε ένα αστικό νεοφιλελεύθερο απόστημα, ενσωματόνοντας πλήρως στον "πυρήνα της ιδεολογικοπολιτικής του βάσης" την νεοφιλελεύθερη πολιτική, εξυπηρετώντας τα“συμφέροντα” τών τοκογλύφων και πιστωτών της χώρας.
Η χώρα μας αποτελεί, και Ιστορικά αποτελούσε, το πολιτιστικό όριο της “Δύσης’ με την “Ανατολή”, αποτελούσε την οφθαλμοφανή διαφοροποίηση της κουλτούρας με έντονα ποιοτικά χαρακτηριστικά, ενός πολιτισμού διαφορετικού απο τούς“πολιτισμούς” που επικρατήσαν μετά την κάθοδο των "τουρκικών φύλων" και την ίδρυση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας στην περιοχή της ευρύτερης Μ.Ασίας, των Βαλκανίων, της Μ.Ανατολής, και της Δυτικής Ασίας, όπως και των"σλάβικών φύλων" τών οποίων η κάθοδος συνετελέσθει τονμεσαίωνα.
Αυτή η ειδοποιός διαφορά μεταξύ “Δύσης” και “Ανατολής”στοιχειοθετήθηκε, εξελίχθηκε, εμπλουτίστηκε, και απετέλεσε τονπολιτιστικό “φάρο” μέσα από την εξέλιξη τών πολιτιστικών δρώμενων, αρχών και ιδεών, απο την αρχαιότητα έως το Βυζάντιο ή άλλως την “Αυτοκρατορία των Ρωμιών” και μέχρι σήμερα.
Τον "πλούτο της κουλτούρας των Ελλήνων", παρ’ότι για πάρα πολλά χρόνια υπήρξε λαός κατακτημένος, όλος ο πολιτισμένος “κόσμος” τόν αξιολόγησε, και τον κατέταξε στην "ανώτατη δυνατή βαθμίδα του ανθρώπινου παραγόμενου πολιτιστικού “προιόντος".
Ο πολιτισμός των Ελλήνων, υπήρξε η ίδρυση και η εφαρμογή παραγώγων σκέψης και διάνοιας με στόχο την βελτίωση, όχι μόνον τών υλικών συνθηκών ζωής, αλλά και του τρόπου σκέψης και διανόησης.
Ήταν ο πρώτος πολιτισμός ο οποίος φιλοσόφησε, σε θεμελειώδη ερωτήματα και προβληματισμούς του ανθρώπου.
Με αυτήν την “τεράστια” κληρονομιά η “μικρή” Ελλάδα, ο Ελληνισμός, προσπαθεί να επιβιώσει ώς “μήτρα” πολιτισμού εδώ και αιώνες. Εκεί που ένας πολιτισμός διακρίνεται από τον άλλο, είναι στη σχέση της κοινωνίας προς το ατομο, είναι εκεί όπου η κοινωνία συνδιαμορφώνεται από το άτομο, εν ελευθερία, εκεί βρισκόμαστε στη “Δύση”.
Το Βυζάντιο ως (ανατολικά) δυτικό ελληνικο-ρωμαϊκό κράτος εξέφραζε την ανατολική Δύση που δεν κατάφερε να κάνει την υπέρβαση της. Απετέλεσε το “όριο” της “Δύσης” με την “Ανατολή”.
Ο Ελληνικός πολιτισμός αποτελούσε τον "συνδετικό ιστό" σε κοινωνίες οι οποίες παρήγαγαν τετοιο πολιτισμο, στην ιατρική, στην αρχιτεκτονικη, στην ποιηση, στην ζωγραφική, στην λογοτεχνία, στην φιλοσοφια και σε πολλα αλλα, “δημιουργούσε” κοινωνίες απολυτα ελευθερες.
Όταν “συγκρούσθηκε” πολιτισμικά και όχι μόνον, η “Δύση” με την “Ανατολή”, οι Ευρωπαίοι τήρησαν “σιγήν ιχθύος”, διότι ενδόμυχα ικανοποιούσαν τον πολιτικό “πόθο” τους, με την πτώση της “Αυτοκρατορίας των Ρωμιών”, να μετατοπισθεί το κέντρο εξουσίας και ισχύος (οικονομικής, πολιτικής, στρατιωτικής), στα δικά τους “εδάφη και τραπέζια” στον δικό τους “χώρο”.
Έφευγε απο την “μέση” ένας σοβαρός αντίπαλος, και τοαντάλαγμα-κόστος, ήταν σχετικά μικρό και διαχειρήσιμο, έναντι του διακυβεύματος της “πανεξουσίας” στον Δυτικό κόσμο.
Έκτοτε οι Ευρωπαίοι εταίροι μας, παγιώσαν ώς αξίωμα της εξωτερικής τους πολιτικής “να μην ξαναφήσουν να δημιουργηθεί παρόμοιο κρατικό μόρφωμα στην περιοχή”.
Αυτό είχε ώς αποτέλεσμα να ασκείται ένα πλέγμα πολιτικών, ούτως ώστε να μην επιτρέπεται η Ελλάδα να αποκτήσει “πολιτική αυτονομία και αυτοδιαχείριση” και προφανώς ούτε οικονομική.
Χρησιμοποιήσαν την Ελλάδα, ώς “πολιορκητικό κριό”, στην διάλυση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, πρός εξυπηρέτηση δικών τους συμφερόντων.
Σε αυτό το “αξίωμα” του γεοπολιτικού σχεδιασμού στην περιοχή, χρησιμοποιηθήκαν όλες οι μέθοδοι και οι τρόποι για να“στέφεται’ πάντα απο επιτυχία η εφαρμογή του.
Η “τοποθέτηση” κυβερνήσεων “φιλικών” και "υπάκουων" είς τάς εντολάς και τα κελεύσματα τών “ιδιοκτητών” αυτής της χώρας, ήταν η απόλυτη προτεραιότητα τους.
Το δόγμα “ανήκωμεν εις την Δύσην” εκ πρώτης όψεως, ακούγεται “χαριτωμένο”, πλήν όμως η Ελλάδα το πλήρωσε και εξακολουθεί να το πληρώνει πολύ ακριβά, χωρίς αυτό να τής πιστώνεται ανάλογα.
Το πολιτικό προσωπικό της χώρας υπήρξε μικρότερο τών Εθνικών απαιτήσεων και περιστάσεων, και η Εθνική διαπεδαγώγηση σε αξίες, αρχές, ιδεώδη, υπήρξε τίς περισσότερες φορές απο ελλιπής έως στρεβλή (δεν θέλω να χρησιμοποιήσω άλλη λέξη).
Σήμερα το πολιτικό τοπίο στην χώρα μας διαμορφώνεται απο"ιδεοληψίες και βυζαντινισμούς", χωρίς να δύναται να δώσει λύση στο μεγάλο πολιτικό πρόβλημα της χώρας, με απόλυτη ευθύνη του πολιτικού προσωπικού εδώ και 35 χρόνια.
Κάτω απο αυτό το πρίσμα κάνω αναφορά τών “κηπουρών” του ΓΑΠ και την πολιτική τους διαδρομή, προσπαθώντας να κατανοήσω εγώ, αλλά πιθανόν, και οι αναγνώστες αυτού του άρθρου, που “στοχεύαν” όταν αναλάβαν την διακυβέρνηση αυτής της χώρας.Διότι τις συνθήκες (κοινωνικο-οικονομικές) όταν ανέλαβαν τις γνωρίζαν επακριβώς.
Στην προσωπική τους “εξασφάλιση” ή στην εφαρμογή πολιτικών για την “θωράκιση” της χώρας
από κινδύνους; Ο τέως υπ. Βουλευτής Ροδόπης του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Πεταλωτήςκαι νύν υφυπουργός Δικαιοσύνης, την Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2011, έκλεισε στις “Σάπες” τον κύκλο των πολιτικών του ομιλιών, εν όψει των εκλογών της 02-10-2011.
Ο Γιώργος Σ. Πεταλωτής γεννήθηκε το 1964 στην Κομοτηνή. Είναι παντρεμένος με την Κλεοπάτρα Α. Στογιαννίδου και έχουν κόρη την 11χρονη Αλεξάνδρα.
Πτυχιούχος της Νομικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, άσκησε επιτυχημένα επί σειρά ετών τη μαχόμενη δικηγορία. Παρακολούθησε προγράμματα Νομικής Ορολογίας, Γλώσσας και Πολιτισμού στο Πανεπιστήμιο της Χαϊδελβέργης Γερμανίας. Παρακολούθησε το μεταπτυχιακό τμήμα της Νομικής Σχολής του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης στον Τομέα Ποινικών και Εγκληματολογικών Επιστημών.
Από το Σεπτέμβριο του 2007 είναι εκλεγμένος ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν. ΡΟΔΟΠΗΣ με το ΠΑΣΟΚ.
Υπήρξε εκλεγμένο μέλος από το 2004 ως το 2007 της ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΣΟΚ Αν. Μακεδονίας – Θράκης.
Γιώργος Πεταλωτής: «Κεφάλαιο για το ΠΑΣΟΚ ο Γιώργος»
Σαφείς αιχμές κατά των κ.κ. Βενιζέλου, Διαμαντοπούλου, Χρυσοχοΐδη και Λοβέρδου για τη διαδοχή στο ΠΑΣΟΚ αφήνει με συνέντευξή του στη «metro» ο υφυπουργός Δικαιοσύνης, Γ. Πεταλωτής, ενώ χαρακτηρίζει «κεφάλαιο» για το «πράσινο» κόμμα τον Γιώργο Παπανδρέου.
Δηλώνει “Όπως είπα και πριν, το ΠΑΣΟΚ είναι Κίνημα ιδεών, απόψεων, πεποιθήσεων. Δεν είναι προσωποπαγές, παραδοσιακό κόμμα”.
Εντός κυβερνητικού σχήματος παρέμεινε ο Γιώργος Πεταλωτής, μετακινούμενος στο Υπουργείο Δικαιοσύνης ως Υφυπουργός, μετά τον ανασχηματισμό που έγινε το πρωί της Παρασκευής(17-06-2011).
Μάλιστα διαβεβαίωσε τους πολίτες των Σαπών ότι ο αναπτυξιακός σχεδιασμός της Ροδόπης, με μια κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ, θα έχει ενταγμένο ευδιάκριτα και ξεχωριστά το κεφάλαιο της ανάπτυξης των “Σαπών”, ως δεύτερου αστικού κέντρου της Ροδόπης μετά την Κομοτηνή.
Ο Νίκος Σηφουνάκης γεννήθηκε στο Ρέθυμνο, τελείωσε το Γυμνάσιο και το Λύκειο στην Αθήνα, σπούδασε Αρχιτεκτονική στην Γένοβα της Ιταλίας και μετεκπαιδεύτηκε στον τομέα της αναστήλωσης μνημείων.
Διετέλεσε επιμελητής στην έδρα Αρχιτεκτονικής Περιβάλλοντος (ArchitetturaAmbientale) στην Αρχιτεκτονική Σχολή του Πανεπιστημίου του Παλέρμο ;;
Εκπόνησε αρχιτεκτονικές μελέτες συντήρησης και αναστήλωσης μνημείων σε πολλές περιοχές της Ελλάδας, όπως, Αθήνα, Πύλο, Ρέθυμνο, Σύρο, Τήνο, Μάνη, Λέσβο, Λήμνο κ.α. Διετέλεσε "Μέλος της Διευθυντικής Επιτροπής για την Αρχιτεκτονική κληρονομιά" (Membre de Comite Directeur poyr le Patrimoine Architectural) στο Συμβούλιο της Ευρώπης ;
Τοποθετήθηκε Νομάρχης Λέσβου 1982-1986 και Γενικός Διευθυντής της ΕΡΤ την διετία 1986-1988. Πρωτοεξελέγη Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ στο Νομό Λέσβου τον Ιούνιο του 1989 και επανεξελέγη το Νοέμβριο 1989, καθώς και στις εκλογές των ετών 1990 , 1993, 1996, 2000, 2007 και 2009. Εξελέγη Ευρωβουλευτής την τετραετία 2004 – 2007 και Πρόεδρος της Επιτροπής Πολιτισμού και Παιδείας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, διαδεχόμενος στην προεδρία τον Μισέλ Ροκάρ, πρώην Πρωθυπουργό της Γαλλίας, και επανεξελέγη για δεύτερη φορά ομόφωνα Πρόεδρος της ίδιας Επιτροπής τον Ιανουάριο του 2007.
Διετέλεσε Υφυπουργός Πολιτισμού και Υπουργός Τουρισμού στις κυβερνήσεις του Α. Παπανδρέου 1993 – 1996 και Υπουργός Αιγαίου την τετραετία 2000 – 2004 στην κυβέρνηση Κ. Σημίτη. Τοποθετήθηκε από τον Πρόεδρο του ΠΑ.ΣΟ.Κ. Γιώργο Παπανδρέου, μετά τις εκλογές του 2007, Πολιτικός Εκπρόσωπος για τις Μεταφορές και τις Επικοινωνίες. Tον Οκτώβριο του 2009, τοποθετήθηκε Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Από τον Σεπτέμβριο του 2010, ο Νίκος Σηφουνάκης είναι Αναπληρωτής Υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.
Εκτός από τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, οι οποίοι δεν παρέστησαν στη λειτουργία αλλά μόνο στην ορκωμοσία, δεν έδωσαν θρησκευτικό όρκο 4 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ (Νίκος Σηφουνάκης, Μαρία Δαμανάκη, Σπύρος Κουβέλης, Μάγια Τσόκλη).
ΆΡΑΓΕ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ “ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΛΩΝΑΚΙΟΥ” ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΟ “ΠΟΘΕΝ ΈΣΧΕΣ” ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΛΑΒΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΑΜΕΣΑ Η ΕΜΜΕΣΑ ;;
Υ.Γ
Τα στοιχεία των πολιτικών προσώπων τα οποία αναφέρονται στο άρθρο, είναι απο τα βιογραφικά τους ανηρτημένα στο διαδίκτυο.
Επεται συνέχεια ...
aegeantimes.gr
Ο Γιώργος Σ. Πεταλωτής γεννήθηκε το 1964 στην Κομοτηνή. Είναι παντρεμένος με την Κλεοπάτρα Α. Στογιαννίδου και έχουν κόρη την 11χρονη Αλεξάνδρα.
Πτυχιούχος της Νομικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, άσκησε επιτυχημένα επί σειρά ετών τη μαχόμενη δικηγορία. Παρακολούθησε προγράμματα Νομικής Ορολογίας, Γλώσσας και Πολιτισμού στο Πανεπιστήμιο της Χαϊδελβέργης Γερμανίας. Παρακολούθησε το μεταπτυχιακό τμήμα της Νομικής Σχολής του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης στον Τομέα Ποινικών και Εγκληματολογικών Επιστημών.
Από το Σεπτέμβριο του 2007 είναι εκλεγμένος ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν. ΡΟΔΟΠΗΣ με το ΠΑΣΟΚ.
Υπήρξε εκλεγμένο μέλος από το 2004 ως το 2007 της ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΣΟΚ Αν. Μακεδονίας – Θράκης.
Γιώργος Πεταλωτής: «Κεφάλαιο για το ΠΑΣΟΚ ο Γιώργος»
Σαφείς αιχμές κατά των κ.κ. Βενιζέλου, Διαμαντοπούλου, Χρυσοχοΐδη και Λοβέρδου για τη διαδοχή στο ΠΑΣΟΚ αφήνει με συνέντευξή του στη «metro» ο υφυπουργός Δικαιοσύνης, Γ. Πεταλωτής, ενώ χαρακτηρίζει «κεφάλαιο» για το «πράσινο» κόμμα τον Γιώργο Παπανδρέου.
Δηλώνει “Όπως είπα και πριν, το ΠΑΣΟΚ είναι Κίνημα ιδεών, απόψεων, πεποιθήσεων. Δεν είναι προσωποπαγές, παραδοσιακό κόμμα”.
Εντός κυβερνητικού σχήματος παρέμεινε ο Γιώργος Πεταλωτής, μετακινούμενος στο Υπουργείο Δικαιοσύνης ως Υφυπουργός, μετά τον ανασχηματισμό που έγινε το πρωί της Παρασκευής(17-06-2011).
Μάλιστα διαβεβαίωσε τους πολίτες των Σαπών ότι ο αναπτυξιακός σχεδιασμός της Ροδόπης, με μια κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ, θα έχει ενταγμένο ευδιάκριτα και ξεχωριστά το κεφάλαιο της ανάπτυξης των “Σαπών”, ως δεύτερου αστικού κέντρου της Ροδόπης μετά την Κομοτηνή.
Ο Νίκος Σηφουνάκης γεννήθηκε στο Ρέθυμνο, τελείωσε το Γυμνάσιο και το Λύκειο στην Αθήνα, σπούδασε Αρχιτεκτονική στην Γένοβα της Ιταλίας και μετεκπαιδεύτηκε στον τομέα της αναστήλωσης μνημείων.
Διετέλεσε επιμελητής στην έδρα Αρχιτεκτονικής Περιβάλλοντος (ArchitetturaAmbientale) στην Αρχιτεκτονική Σχολή του Πανεπιστημίου του Παλέρμο ;;
Εκπόνησε αρχιτεκτονικές μελέτες συντήρησης και αναστήλωσης μνημείων σε πολλές περιοχές της Ελλάδας, όπως, Αθήνα, Πύλο, Ρέθυμνο, Σύρο, Τήνο, Μάνη, Λέσβο, Λήμνο κ.α. Διετέλεσε "Μέλος της Διευθυντικής Επιτροπής για την Αρχιτεκτονική κληρονομιά" (Membre de Comite Directeur poyr le Patrimoine Architectural) στο Συμβούλιο της Ευρώπης ;
Τοποθετήθηκε Νομάρχης Λέσβου 1982-1986 και Γενικός Διευθυντής της ΕΡΤ την διετία 1986-1988. Πρωτοεξελέγη Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ στο Νομό Λέσβου τον Ιούνιο του 1989 και επανεξελέγη το Νοέμβριο 1989, καθώς και στις εκλογές των ετών 1990 , 1993, 1996, 2000, 2007 και 2009. Εξελέγη Ευρωβουλευτής την τετραετία 2004 – 2007 και Πρόεδρος της Επιτροπής Πολιτισμού και Παιδείας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, διαδεχόμενος στην προεδρία τον Μισέλ Ροκάρ, πρώην Πρωθυπουργό της Γαλλίας, και επανεξελέγη για δεύτερη φορά ομόφωνα Πρόεδρος της ίδιας Επιτροπής τον Ιανουάριο του 2007.
Διετέλεσε Υφυπουργός Πολιτισμού και Υπουργός Τουρισμού στις κυβερνήσεις του Α. Παπανδρέου 1993 – 1996 και Υπουργός Αιγαίου την τετραετία 2000 – 2004 στην κυβέρνηση Κ. Σημίτη. Τοποθετήθηκε από τον Πρόεδρο του ΠΑ.ΣΟ.Κ. Γιώργο Παπανδρέου, μετά τις εκλογές του 2007, Πολιτικός Εκπρόσωπος για τις Μεταφορές και τις Επικοινωνίες. Tον Οκτώβριο του 2009, τοποθετήθηκε Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Από τον Σεπτέμβριο του 2010, ο Νίκος Σηφουνάκης είναι Αναπληρωτής Υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.
Εκτός από τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, οι οποίοι δεν παρέστησαν στη λειτουργία αλλά μόνο στην ορκωμοσία, δεν έδωσαν θρησκευτικό όρκο 4 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ (Νίκος Σηφουνάκης, Μαρία Δαμανάκη, Σπύρος Κουβέλης, Μάγια Τσόκλη).
ΆΡΑΓΕ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ “ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΛΩΝΑΚΙΟΥ” ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΟ “ΠΟΘΕΝ ΈΣΧΕΣ” ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΛΑΒΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΑΜΕΣΑ Η ΕΜΜΕΣΑ ;;
Υ.Γ
Τα στοιχεία των πολιτικών προσώπων τα οποία αναφέρονται στο άρθρο, είναι απο τα βιογραφικά τους ανηρτημένα στο διαδίκτυο.
Επεται συνέχεια ...