Κι αυτό γιατί, για να μπορούμε να κυκλοφορήσουμε και να φθάσουμε στις ορεινές περιοχές, οι δήμοι φροντίζουν να ρίξουν στην επιφάνεια της ασφάλτου χοντρό αλάτι. Το συγκεκριμένο λιώνει το χιόνι και διατηρεί το δρόμο υγρό, για να μπορούμε να κυκλοφορήσουμε με ασφάλεια.
Παρόλα αυτά, το αλάτι καταφέρνει να τρυπώσει όπου το ωθήσει η φυγοκεντρική δύναμη του ελαστικού, καταλήγοντας σε πλαίσιο, λαιμούς εξατμίσεων, υποπλαίσιο, σιγαστήρες και πάει λέγοντας. Σε συνδυασμό με τις θερμοκρασίες που αναπτύσσονται και φυσικά τις εξωτερικές συνθήκες (υγρασία, αέρας, κ.λ.π.) επιταχύνεται ο ρυθμός της οξείδωσης των μετάλλων.
Κατά την Άνοιξη θα γίνουν ορατά τα πρώτα σημάδια σκουριάς, ακόμη και στα πιο απόκρυφα σημεία. Στο εξωτερικό τα πλυντήρια παρέχουν πλύσιμο με ατμό (steam clean), μία διεργασία που φροντίζει να απομακρύνει με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο το αλάτι από τα τμήματα της μοτοσικλέτας ή του οχήματος.
Στην Ελλάδα η πιο σίγουρη λύση παραμένει το καλό και συχνό πλύσιμο της μοτοσικλέτας και στη συνέχεια η πλούσια επικάλυψη των δύσκολων και ύπουλων σημείων με αντισκουριακό σπρέι. Κατά αυτόν τον τρόπο περιορίζεται η εισβολή της σκουριάς, που παραπέμπει στη φθορά της μοτοσικλέτας με δυσάρεστα και ακριβά επακόλουθα.