tromaktiko: Μειοδοτικός διαγωνισμός του ΟΠΕΠ

Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

Μειοδοτικός διαγωνισμός του ΟΠΕΠ



Τον Νοέμβριο του 2009 έλαβα μέρος σε έναν μειοδοτικό διαγωνισμό του ΟΠΕΠ (Οργανισμός Προβολής Ελληνικού Πολιτισμού) σχετικά με την προμήθεια οπτικών κρυστάλλων με...
εσωτερική χάραξη τον δίσκο της Φαιστού. Ωραία, σκέφτηκα, η δουλειά προχωράει. Παραμονή Χριστουγέννων του 2009 με κάλεσαν στο τηλέφωνο (ο υπεύθυνος του διαγωνισμού) και μου είπαν πως κέρδισα τον διαγωνισμό. Μάζεψα τα χαρτιά που μου ζήτησαν (να δουν αν είμαι αξιόπιστος ΧΑΑΧΑ) και τα έστειλα περιμένοντας να υπογράψουμε την σύμβαση. Υπέγραψα σύμβαση με τον ΟΠΕΠ 1 Ιουνίου του 2010, και έδωσαν παραγελία 14 Ιουνίου 2010. Σημειωτέον ότι η σύμβαση έλεγε ότι άν σε 60 ημέρες από την παραγγελία δεν παραδόσω θα πρέπει να πληρώσω. Εγώ, λοιπόν παρέδωσα τα προϊόντα όπως και όποτε έπρεπε. Η σύμβαση έλεγε επίσης ότι η πληρωμή θα γίνει 6 μήνες από την κοπή του τιμολογίου. Παρέδωσα λοιπόν και έχουμε φτάσει χριστούγεννα του 2011. Δεν έχω πάρει ούτε 1 λεπτό του ευρώ. Έκανα διαταγή πληρωμής προς τον ΟΠΕΠ και περιμένω την σειρά μου για το ΑΝ θα πληρωθώ. Εγώ λοιπόν πλήρωσα την πρώτη ύλη, την εργασία, το ΦΠΑ, την εφορία και έχω πάρει ένα μεγάλο...
Δεν φταίει όμως κανένας άλλος εκτός από εμένα που έλαβα μέρος στον διαγωνισμό.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!