Ο κ.Mαγκριώτης τόνισε μεταξύ άλλων τα εξής:
Για το Μετρό της Θεσσαλονίκης επανεκκίνησαν ουσιαστικά οι εργασίες αφού λύθηκαν αρκετά προβλήματα που κρατούσαν το έργο καθηλωμένο. Το 2015 θα έχει ολοκληρωθεί η βασική γραμμή των 9,6χλμ από το Σιδηροδρομικό σταθμό έως την Πυλαία. Εντάχθηκε η επέκταση Μετρό προς Καλαμαριά, προετοιμάζεται η δημοπράτηση και οι εργασίες μπορεί να ξεκινήσουν μέχρι το καλοκαίρι του 2012, με χρόνο ολοκλήρωσης το 2016. Η δημοπράτηση της πρώτης γραμμής του Μετρό στην Δυτική Θεσσαλονίκη θα γίνει το 2013.
Μειώσαμε τα διόδια που εισπράττονται από το Δημόσιο στο σταθμό Μαλγάρων Θεσσαλονίκης. Για τα διόδια των αυτοκινητοδρόμων που κατασκευάζονται με το καθεστώς των συμβάσεων παραχώρησης και εισπράττονται από τον ιδιώτη παραχωρησιούχο, έχουμε προτείνει από τις αρχές του 2010 επίσης την μείωση τους. Η πρόταση αυτή έχει ενσωματωθεί στο Μνημόνιο συναντίληψης που έχει υπογράψει στις αρχές καλοκαιριού 2011 το Δημόσιο με τους Παραχωρησιούχους. Η αλλαγή στα διόδια μπορεί να γίνει μόνο αν συμφωνήσουν και οι δύο πλευρές. Πιστεύω με την επιτυχή ολοκλήρωση των διαπραγματεύσεων για την επανεκκίνηση των έργων θα υπάρξει και η μείωση των διοδίων.