Σχεδόν 1,5 εκατ. Έλληνες καταναλωτές αγοράζουν κατά μέσο όρο 15 φορές ετησίως από το διαδίκτυο αποκάλυψαν τα αποτελέσματα της έρευνας που διενήργησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Ειδικά ξοδεύουν περίπου 1.150 ευρώ εκ των οποίων τα 2/3 κατευθύνονται σε ελληνικά site.
Αξίζει να σημειωθεί πως η ποικιλία και η πυκνότητα των on-line αγορών το 2011 αυξήθηκε σημαντικά ενώ τις περισσότερες πωλήσεις έκαναν και φέτος οι H/Y, τα ηλεκτρονικά είδη, εισιτήρια ταξιδιών, κρατήσεις ξενοδοχείων, είδη σπιτιού και βιβλία.
Τα προϊόντα με τη μεγαλύτερη αύξηση ζήτησης είναι τα καλλυντικά, τα κοσμήματα και τα ρολόγια όπως επίσης και τα προϊόντα σούπερ μάρκετ.