Την υπεύθυνη του κέντρου δε - με την οποία μίλησα νωρίς το πρωί - την περιμένω, ακόμη, να με πάρει τηλέφωνο να με ενημερώσει σχετικά με την αποκατάσταση...και σε όλα τα παραπάνω έρχεται να προστεθεί και η αίτηση μεταφοράς που έχω κάνει για αλλαγή παρόχου, 10 ημέρες πριν, η οποία βάζει σοβαρή υποψηφιότητα για υπόνοια ότι κάτι άλλο πρέπει να συμβαίνει....
Αυτή είναι λοιπόν η τεχνική υποστήριξη του ΟΤΕ για την οποία καυχιέται όλα αυτά τα χρόνια;
Ντροπή σας λοιπόν γιατί μας χρεώνετε μέχρι και την ανάσα που αναπνέουμε στο ακουστικό.
Αναγνώστης