Ανεξάρτητα με το αν έχω δίκιο ή όχι, θεωρώ την απάντηση του προσβλητική τόσο προς εμένα (αφού δεν εξέτασε καθόλου το προφίλ μου,
τι πελάτης ήμουν και από πότε) , όσο και προς την Τράπεζα.
Αναρωτιέμαι αν στην οικονομική κρίση που διανύουμε είναι αυτή η σωστή συμπεριφορά που πρέπει να έχει ένας υπάλληλος προς τον πελάτη της επιχείρησης που εργάζεται.
Να σημειώσω, ότι είμαι 15 χρόνια πελάτης , δεν έχω παράπονο με την Τράπεζα, αλλά με την συμπεριφορά του συγκεκριμένου υπαλλήλου.
Για του λόγου το αληθές έχω την business card του Δντη όπως επίσης και το αποδεικτικό αναλήψεως που έγινε σήμερα. Επίσης το παράπονό μου το έχω στείλει στην Alpha.
Αναγνώστης